Grattis Alexandra 16 år idag


I morse fick Alexandra frukost på sängen med sjönsång från oss alla:)
Hon var inte så jättepigg med tanke på att hon kom inrullandes tre i morse från insparken på Göta källare som ligger i medis:)
Kan tillägga att jag som mamma inte heller var särskild klar o vaken då jag stod i hallen o väntade in henne i natt:)
Kunde absolut inte sova förrän hon kom hem.
Nog om det hon hade roligt och det var huvudsaken.
 

Presenter från mig och Björn.
Väldigt mycket rosa:)
 

När barnen fyller år brukar de få välja middag.
Inget undantag idag.
 
 
 

Presenter och tårta.
Tror vi har en nöjd tjej här hemma som dessutom får börja övningsköra nu :)
Fina presenter kom i brevlådan från bonusfarmor/farfar och vilken tur att vi har dem i vårat liv.
Min älskade skrot unge är redan 16 år.
Älskar dig till månen och tillbaka.
 
Storebrorsan kom förbi med fina paket till sin syster.
Bilderna blev gula o fula nu under kvällen så jag tar nya i dagsljus i morgon i stället.
Jag vet en tjej som är jätte lycklig över sina presenter och jag hoppas hon vet hur älskad hon är av oss alla.
 
 
Hannah Margreta

Gud va mysigt de ser ut!

Netti Starby

Grattis till tösen och vad fint ni hade gjort! Kram

Svar: Tack 💞
mammansprinsessor

Heléna

Grattis till den fina 16-åringen! Jättefin bild på flickorna :D Klart man ska få välja middag när man fyller år! Hoppas du har haft en fin dag och inte behövt gäspa dig genom den pga sömnbrist ;) Vi har ju i regel inte samma återhämtning som ungdomarna när det blir sent på natten :D Kramar

Svar: Tack jo jag var allt lite sömning 💞Kram
mammansprinsessor

Marie

Hipp hipp hurra grattis till henne

Svar: Tack 💞
mammansprinsessor

ullie

jodå ja kom ju ihåg namnet alex men ändå på morgonen skyller på feber yra.
mår inte bra idag

här väljer de oxå middag på födelsedagen lite speciellt o paket så kart
fint som alltid gumman kramiz

Svar: Hehe kram 💞Och krya på
mammansprinsessor

Mallan

Grattis i efterskott. Gud så fint det såg ut :)

Svar: Tack så mkt 💞💞
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Grattis så klart, såå fint ni hade det som det bör :) fina saker o det är så skoj att ge barnen presenter :) ha en fin dag kram fina du

Svar: Tack 💞Visst är det så!
mammansprinsessor

Cissi

Grattis till henne :)

Svar: Tack 💞
mammansprinsessor

Biggeros

Grattis till födelsedags grisen!! Tänk att jag är redan förbi både övningskörning och studenter×2.
Ha en trevlig dag. Kram

Svar: Tack 💞Jag har ju spritt ut åldrarna på mina barn lite så min son är jag klar med 😂
mammansprinsessor

sandra.

Men åh så mysigt & roligt :) stort grattis till henne!!
<3

Svar: Tack 💞
mammansprinsessor

moamedalicia.blogg.se

stort grattis till fina Alexandra. herrregug, jag kan inte tänka mig ens att min dotter på 3 år kommer bli 16 år :O hur överlever man som förälder deras tonårsperiod? haha huja, kram fina <3

Svar: Tack så mycket 💞Ja hur tusan gör man 😂Man vet att man lever kramar
mammansprinsessor

Emelie

Mysigt det såg ut :) Grattis till henne!

Svar: Tack 💞
mammansprinsessor

jannice

Grattis Grattis till Alexandra...

Svar: Tack💞
mammansprinsessor

starsinlife.blogg.se

Grattis till henne♡ hurra hurra hurra 🎈 fina bilder

Svar: Tusen tack 💞
mammansprinsessor