Fredag

Dagens lunch 💕
 
TÀnk att det redan Àr fredag igen !
vi har ett riktigt aprilvÀder i alla fall hÀr i Sthlm.
I morse hade vi hÀrligt solsken men det vÀnde snabbt till regn o rusk och jag kÀnde mig som en drÀnkt katt nÀr jag kom till skolan för att hÀmta tjejerna!
 
KÀnde mig otroligt personlig i mitt förra inlÀgg.
Men Ă„ andra sidan sĂ„ Ă„ngrar jag inte att jag lĂ€ttade pĂ„ hjĂ€rtat 💕
Jag tÀnker inte polisanmÀla personen.
För det första Àr det en familjemedlem till den drabbade och för det andra sÄ vill vi inte ha nÄgon som helst kontakt mer !
FÄr se hur det löser sig.
sorgligt men det fÄr bli sÄ och det Àr inte vi som gjort fel.
 
Till nĂ„got annat â˜ș
Hittade lilla Nova i sÀngen lÀsandes pÄ kÀrleksmysteriet.Hon hade bÀddat ner sig i sin sÀng medan jag plockade med disken.Hur gulligt som helst . SÄ duktig som kan lÀsa sjÀlv .
 
Nu Ă€r det dags för fredagsmiddag och vad kan tĂ€nkas bli om inte tacos â˜ș
 
Önskar dig en fin fredag💕
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

sÄ gott med tacos! yummmmie!

Heléna

Vi har ocksĂ„ ett riktigt aprilvĂ€der hĂ€r - strĂ„lande solsken under förmiddagen och framĂ„t eftermiddagen blev det bĂ„de ösregn och hagel :( Önskar dig en riktigt underbar helg fina Petra - superfin bild pĂ„ dig! Kramar <33

Netti Starby

HÀr Àr det ocksÄ konstigt vÀder men vad gott med sushi till lunch och det har jag varit sugen pÄ hela dagen. Ha en super mysig kvÀll fina du! <3 Kramis

ullie

fina vnnen ja har me Àtit sushi idag mums
hoppas du haft en fin fredag kramar

Mirre

SĂ„ gott och mysigt

Natalia Richardson

Åh vilken fin blusd.
Hoppas du haft en bra kvÀll,kram och heja dig.

elisabeth

den lunchen sÄg supersmarrig ut Àven fast jag typ aldrig Àter sushi...och dessa pinnar brÄkar med mig haha :) trevlig helg pÄ dig <3

Svar: Jag Àr vÀrdelös att Àta med pinnar slutade med att jag Ät med hÀnderna:) kram
mammansprinsessor

Hanna

Åh sĂ„ gott med sushi! Älskar sushi! Fin topp du har pĂ„ den bilden, den passar dig vĂ€ldigt bra <3

Eva`s blogg

Mysigt o sÄ fint hon har det i sitt rum :) vacker Àr du sÄ var rÀdd om dig kramis

Sara, 31 Ă„r Stockholm [email protected]

JÀttefin topp!! Och oj vad sugen jag blev pÄ sushi nu :D Kram

Emelie Andersson

Vilka fina bilder :)