Lördag hos fridays

Kvällens middag fick bli hos fridays 
 
Hej lördag 
Har inte hänt så överdrivet mkt hör hemma 
Nova har haft kompis här och Engla var på dansskolan.
Björn var på k-rauta och shoppade ett tak till altandörren och en soffa till altanen på övervåningen.
 
 
Tjejerna  på fridays ikväll 💕
 
supergod mat och barnen åt med god aptit 
 
Själv är jag så mätt nu att jag mår illla !
 
Nova tog en smarrig oreo milkshake till efterätt 
 
Själv tog jag en mango drink ☺️
 
 
Tjejerna med lika glittriga skor 🌟
 
Önskar dig en fin lördag nu ska jag svida om till pyjamas,får hoppas mitt illamående ger med sig.
 
Natalia Richardson

Underbart att läsa,se ett glatt inlägg vännen.
Hoppas du ni hade en trevlig kväll ute?
Vi måste ses snart min Goa vän,kram.

Mirre - Sweetwords

Så mysigt och så fina ni är, gillar verkligen din outfit

Eva`s blogg

God morgon fina ...va mysigt ni haft det o så snygg tröja du har ja hela du är snygg men just volanger gillas :) hoppas du får en fin söndag stor kram

Netti Starby

Vad mysigt och maten ser riktigt god ut! <3 Kramis

Biggeros

Det låter inte så tokigt att ha ätit gott på Fridays en Lördag =) Ska bli roligt att få se hur det blir på uteterassen med nytt tak och soffa// kram

elisabeth

men satan så gott det ser ut :) ser ut som ni hade en mysig kväll...jag tycker att all mat ser superdupergod ut nu för tiden,men så kan jag ju inte äta nåt själv heller :( skulle göra vad som helst för att hälla i mig novas goda oreoshake haha kram <3
ps var har du köpt tjejernas glittriga skor?vet en som skulle dö för ett par ;)

Svar: Det var grymt god mat och det tyckte vi alla:) Skorna köpte vi på kapp ahl så löp o köp bara 179 pix:) kramar
mammansprinsessor

jannice

Ser härligt ut!! Stor kram :)

Hanna

Åh såå gott det ser ut! Nu blev jag riktigt hungrig! ;) hoppas illamåendet gav med sig snabbt, aldrig kul att må illa! :( kram

Jenny

så mysigt det såg ut och så mycket gott. Den där milkshaken såg inte fel ut, så svag för det :)