Lördag

 
Hej Lördag
Barnen har haft kompisar här hela dagen och Engla har kompis som ska sova över:)
Haft små fix med huset som att montera fönsterbrädor, blev så fint med marmor.
 
Skickade efter en pyjamas från hunkenmuller och den är så galet mjuk och skön och dessutom fin.
Detta pyjamas linne kommer jag använda under en kofta eller kavaj i sommar:)
Köpte med mig en bukett helgblommor från våran lokala blomsterhandel.Så fint med ranunkel denna årstid.
Dags för mig att se till att barnen kommer i säng
Björn jobbar framför datorn ,inget ovanligt alls:)
 
Kram och Godnatt
 
 
 
 
Biggeros

Vilken underbar bukett!!
Vad jag kan se ser pyjamasen jätte fin ut. Godnatt!!

Svar: haha inte så mkt man ser av den men den var toppen:) kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

God morgon ..vilka vackra blommor visst är det trevligt att ta in i hemmet :) kul att du blev nöjd med det du skickade efter :) njut av dagen kram

Mirre

Oh så fint du shoppat =D, så fin bukett i asken. Förresten såg du att jag skrev att linnet var från vero moda?

Svar: Åh tack för ditt svar då ska jag besöka vero moda till veckan:) kram
mammansprinsessor