Just me

 
Tjohej 
Tänkte visa dig mina nya supersköna byxor men så svårt att få rätt bild av hur de ser ut!
hög midja med skärp och väldigt bekväma och fina.
 
Den vita toppen köpte jag även i svart 👍
 
 
Hur är det med er har ni semester fortfarande eller är den över ? 
Vi kör sommarlov två veckor till sedan kickar vi igång !
Tjejerna har haft kompisar här och nu börjar alla vänner komma tillbaka från semester .
 
Önskar dig en fin torsdag ! 
Amanda

Så fin outfit :)

Svar: Tack söta:)
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad snyggt och så himla fin du är! :-D Kramis

Svar: Tack söta:)
mammansprinsessor

Eleonora Adriana ♥

Fin! :)

Svar: Tack
mammansprinsessor

Linnea Kinis

dom ser väldigt snygga och sköna ut :)

Svar: Ja lite som kostymbyxor men så sköna
mammansprinsessor

Mirre Sweetwords

Jättefint och så brun du är, jag är blekfis =D

Svar: Tack har passat på att vara ute de få ggr solen visat sig i år.
mammansprinsessor

elisabeth

ååh vad fin du är....själv känner man sig som en liten blek spinkig råtta :(
gillar blusen :)
här är det också bara nästa vecka kvar sen kickar hösten igång med skräckblandad förtjusning....
föresten har jag uppdaterat nu om du missat det hihi <3 kram kram

Svar: Trist att du bara rasar i vikt låter inge skoj även om jag inte skulle klaga för några kilo:) kan få några av mig. hoppas allt bli bättre med din kost.Blev lite osäker om det var din blogg men nu vet jag det:) kramar
mammansprinsessor

starsinlife.blogg.se

Åh så himla fin! Var är toppen ifrån? kkram

Svar: Tack snälla:) Den är från HM och priset 99 kr så löp o köp:)
mammansprinsessor

ullie

Finaste du o ja fina byxor svårt o se när de e svarta men se sköna ut
ja börjar inte 21 o skatterna me .. undrar hur det kommer va efter ett halv åt massa värk men vill pröva.
kram fina o ha bästa dagen i morgon

Svar: Tack fina
mammansprinsessor

Natalia

Så snyggt!

Svar: Tack söta
mammansprinsessor

Natalia

Så snyggt!

MoaKandelin

Jätte söt blus!

Svar: Tack söta
mammansprinsessor

Åsenslantliv

Så fint,fina du! <3 Kram på dig och önskar dig en trevlig helg!

Svar: tack söta:)
mammansprinsessor

Carro

så solbränd och fin! har du varit utomlands?

Svar: Tack nja i juli en vecka men jag har passat på när solen visat sig här hemma :)
mammansprinsessor