Sista sommarlovsveckan

 
Halloj 
idag var det inte lika varmt och soligt ute men inget att klaga över .Barnen har badat och haft kompisar här hela dagen och Engla har kompis som ska sova över så det har varit fullt ös med tjejer !
inte helt friktionsfritt och konfliktfritt det har varit ett jäkla liv om slime och poolen 😏
Den där slajmen blir jag tokig på den är överallt så i morgon har jag hotat med att jag slänger all slime jag ser !
vill inte ha slime i sängar golv o tak och kastrullskåp
 
Annars har vi varit rätt så glada och grillat mat och haft det bra 
 
Passade på att äta middag ute .I morgon ska det tydligen dra igång med regnväder känns lite oroande då vi har den kräftskiva till helgen med grannskapet men det hinner säkert ändras i väder appen sjuhundra gånger till dess.
 
Nu tänker jag dyka ner i sängen så med det säger jag kram och godnatt 💕
 
 
 
Netti Starby

Haha jag är också trött på slime då min dotter håller på med det hela tiden! :-D Kramis

Svar: Hoppas det går över snart:)kram
mammansprinsessor

Jessica Högberg

Simekrig är kul annars;)

Svar: Hemska tanke :)
mammansprinsessor

Amanda

Sån mysig dag :)

Eva`s blogg

Ja nu är det barnbarnens tur med allt som hörtill he he fina bilder o skön kväll kram

ullie

ja men om vädergudarna kunde bestämma att vi ska ha sommar lite till o inte en varannan dag typ . idag skulle regna men kom lite i natt o sen lite sol idag i stället.. ja ingen är mer glad än ja men om man kunde vetat ...
grillar är så gott lite föör läme sen nu o maken jobbar i helgen får bli nästa veck en dag då kram kram finaste o natti