Ska vi åka till grönan ?

En skön tisdag med klänning utan kofta ☀️
 
Min bror ringde mig förra veckan och frågade om vi kunde åka till gröna Lund eller Skansen 
Mina tjejer valde såklart grönan ☺️
 
Vi möttes upp i Slussen och tog färjan till Djurgården 
 
 
Alltid bus när de träffar morbror Niklas 💕
 
 
Hungriga var vi oxå eftersom vi inte han med ngn lunch hemma och knappt någon frukost i magen 
Korv o pommes och kött i olika såser blev galet gott.
 
Lite senare dök barn nr tre upp och vill åka med små syrrorna!
 
 
 
 
 
Win win... största vinsten !
 
Jag som aldrig spelar på chokladhjul hade turen med mig igår!
 
Vilken tur att Björn kom efter jobb och hängde lite med oss så vi kunde åka bil hem!
 
Ännu en underbar dag på sommarlovet att minnas. 
 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så mysigt :). Måste vara härligt att ha så nära till Gröna Lund och kunna åka dit så där över dagen :). Känns som ett sånt projekt när man själv vill dit :)

Jenny

vilken mysig dag och vilken vinst, härligt!

Netti Starby

Åh vad mysigt och jag hade också valt gröna lund före Skansen! :-D Kramis

Norahsmamma

Vilken mysig dag ni har haft:)

Eva`s blogg

Familjedagar är alltid rätt :) fina ni är ha en fin kväll kram

Jessica Högberg

Härlig dag och toppen fina bilder!

elisabeth

detta inlägg har jag missat haha...härligt med spontangrejor tycker jag...ni verkar ha gjort en del under sommaren trots allt,härligt!! :) :)