1:a Advent

 
Första advent och vi gjorde ett besök på Skansen.
 
I väntan på att få rida ponys 
 
 
Tjejerna tyckte det var superkul att rida 
 
 
 
 
En mysig första advent på Skansen 
 
KRAM
Emmelie

Vilken mysig första advent ni ser ut att ha haft. :)

Jag har en fråga till dig angående en Everest väska som du skrev om 2011. Kan du snälla svara mig på [email protected] . Jag vore då tacksam.

Netti Starby

Åh vad mysigt ni hade det och förstår att tjejerna tyckte att det var kul med ridning :-D Kramis

Jenny

Så mysigt, vill också bo i Stockholm och ha nära till alla dessa fina ställen. Finns så mkt mer att göra hos er än i denna lilla stad jag bor i :)

Hoppas du får en fin helg.Kram

Eva`s blogg

så klart tjejerna gillade det, vi var oxå med barnen o dottern på en dock mindre marknad men en häst var där :) kram å fin måndag <3

Josse

Åh vad mysigt!

Hanna

Härligt med hästar! Jag älskar hästar och saknar att rida något enormt. Härligt att ni fick en fin första advent :)

elisabeth

har ni inte en gnutta snö alls i sthlm?? ni får komma hit här har vi massor ;)
har oxå en tjej som gärna skulle vilja rida men är superallergisk :( det syns att dina tjejer gillade det :D kram