julavslutning

 
Då har man gått och dragit hem en superfin vinst då ✨tävlade på instagram och vann detta fina halsband från rock by sweden som Laila bagge designat .Så fint och jag önskade mig faktiskt detta för några år sedan till min födelsedag och nu kunde den väl inte komma lägligare 🎉
 
Min söta tomtetjej hade julavslutning med mellanstadiet i kyrkan och de sjöng så fint 
Det är verkligen magiskt att få höra barnen sjunga tillsammans i kyrkan på avslutningarna !
dock tyckte Engla att det var lite pinsamt att jag kom ☺️För ingen annan förälder kom från klassen.
 
 
Vi köpte gran igår och det doftar så gott 
Nu är nästan alla klappar inslagna har en liten grej till som jag måste shoppa men ingen stress jag hinner Täby c stänger 22.00 😝
 
 
Kram 
ullie

idag kom vår gran upp men den e låtsas luktar inget :D
ja vi va inte på avslutningen för vi va på samma julspel igår o nä inga direkta föräldrar kommer heller bara enstaka

va fint det va kul o vinna

Svar: Ja supeerkul jag vinner ju sällan annars .men haft lite flyt senast tid på instagram :)kramar
mammansprinsessor

elisabeth

mysigt med avslutning i kyrkan :)
mina kidz som bägge går i högstadiet har ingen riktig julavslutning längre.lärarna har nån show och så är det turnering i spökboll mellan lärarna och 9orna..dagen slutar som vanligt vid 14,och betygen skickas hem!! så det känns inte riktigt som en julavslutning tycker jag!! men nickan tog på sig tomteluva iaf...

Svar: Ja alla kommuner gör på sitt vis:) men kyrkan e så mysig på avslutningar tycker jag,god fortsättning på dig kramar
mammansprinsessor