Loddo.se

 
Då har loddoboxen landat hemma hos mig med en massa roligheter igen:)
Jag tycker det är så kul att få testa olika och nya produkter och denna månad var det riktigt bra tycker jag.
 
Vill du också få hem en låda full med spännande produkter är det bara att uppge koden po17 så får du 10% rabatt på din första beställning.
 
Denna Decemberbox innehöll.
  • Bref Power Active fragrance boost som är ett toalettblock som rengör toaletten vid spolning och förebygger kalkbildning .En fräsch doft sprider sig i toaletten.
  • Partykungen.se hade en tomteluva prefekt så här under luciadagen och till julens festligheter.
  • Nozoil En näsolja för irreterad och torr näsa
  • Pyramidbageriet Ett supergott knäckebröd med fyllig smak och bakat på de allra finaste svenska råvarorna.
  • Swedish Match solstickan Sveriges mest klassiska tändsticka kommer komma väl till användning nu för brasa och ljus.
  • Bic rakhyvel för kvinnor ,Den har fyra rörliga blad för en extra mjuk och skonsam rakning,perfekt den kommer att packas ner i min necessär så jag inte glömmer den till våran Vietnam resa.
  • Novellix Litteratur i ett litet format ,en novell som jag ska läsa nu under julstressen för att varva ner.
  • Nocco Förra årets succé skumtomte är ju bara så passande och god nu i juletider och när man behöver extra energi till julshoppingen.
  • Vikingtoys Min chubbies Återvinningsbar plast  fri från både PBA och andra gifter.Fick med en söt liten brandbil som min Nova genast beslagtog och så skönt att veta att det inte finns giftiga ämnen i dessa små leksaker till barnen.Ett säkert och milövänligt val för barn mellan 1-5 år.

 

 

 

Här kommer du till loddos hemsida.

 

 

Glöm inte att uppge koden po17 om du vill beställa en härlig loddobox

 

Detta är ett samarbete med loddo.se

 

 

Netti Starby

Vad mycket skoj boxen innehöll! :-D Kramis