30 januari

 
Tjohey 
Dagen blev inte riktigt som tänkt 
Blev på ett sjuhelsikes dåligt humör men det finns en dag i morgon oxå 😊
 
Har bokat kalas för Nova på Leos lekland tillsammans med hennes kompis så nu ska jag bara få allt bekräftat så jag kan maila ut till tjejerna i klassen.
segaste hemsidan jag någonsin besökt grrr...
Tänkte inte dela ut dessa till 14 st i någon rolig brevlåda Det får bli på mail.
Gör det enkelt och bjuder bara tjejerna i klassen.
 
Middag har vi även ätit ikväll igen och som alltid tända ljus det är ett måste. Även kastruller är totalförbjudet på mitt bord.
Jag diskar hellre än gärna 😜
 
Hög tid att lägga huvudet på kudden så man blir en trevligare medmänniska Jag har ett CV som ska färdigställas så jag kan börja söka jobb utanför detta hem.
 
Kram 💞
 
Natalia Richardson

Hoppas morgon dagen blir bättre.
Vad för jobb söker du nu?
Kram.

Svar: Tack jodå:) jag kommer söka alla jobb som finns att få:) värsta fall får jag bli gatusopare.kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Du dukar alltid upp så himla fint och hoppas att du får bättre humör idag! Kramis

Svar: Tack vad glad jag blir kram
mammansprinsessor

Heléna

Hoppas det blir ett riktigt lyckat och roligt kalas för Nova :D Ja, ibland har man dagar då det går emot på olika sätt så man tappar humöret - men snygg är du iallafall ;) Hoppas du får en mycket bättre dag idag och hoppas det gick bra med att fixa till ditt CV :D Kramar <3

Svar: Tack snälla Helena.kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

God morgon ,,,,jätte fint :) men skall du sluta jobba i makens företag? jätte fin bild på dig :) kram å fin dag

Svar: Ja det är dags att stå på egna ben tänkte jag:) Finns inte så mkt att göra heller på hans företag längre åt mig så han ger mig sparken snart:) kram fina
mammansprinsessor

Mirre - Sweetwords

Fin du är och var roligt med LEos Lekland, ser fram emot tills vi ska åka till Bustrafiken =D

Maria

Lycka till med jobbansökan....förrästen så fin du är i håret
Kram

jannice

Sååå tjusig du är och lycka till!!!
Kul med kalas.. kram

elisabeth

vissa dagar är sånnna :( hoppas att denna dag varit bättre :)
spännande med nytt jobb,lycka till!! kram

ullie

så fin du är <3
önksar dej då en bättre morgon dag i bland är det bara verkligen inte rätt liksom
lycka till med både cv o kalas då kramelikram

Liene Svärd

sv: Ja, skönt :)
Fint du hade dukat.

Eva`s blogg

God morgon snygging ..recept finns nu på bloggen pajen :) fin dag kram

Svar: Tack snälla då ska jag kika in:)
mammansprinsessor