Dagen då rälsen togs bort

 
Som hon har längtat efter denna dagen 💞
 
I går plockades tandställningen bort 
Så ovant att få se min stjärna med tänder utan räls 💞
Så fin så vacker och sådant enormt tålamod hon haft 
 
4 år med tandställning är lång tid !
 
 
 
rakare och jämnare tänder får man leta efter Jag tycker hon har varit enormt tålmodig det har varit många många turer med denna tandställning 
 
Nu ska hon ha en skena om nätterna och den ska hon använda i fem år sedan är Alexandra helt klar.
 
Heléna

Vilket leende :D Alexandra kommer få omgivningen att smälta när de ser hennes leende :D Nu har hon ett lika fint leende som sin vackra mamma <3 Kramar

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart! :D

Eva`s blogg

såå fint ja jag vet hur det känns min dotter hade oxå men gud så lik hon är dig lika vacker :) fin dag kramen

Mirre

Ohh så fin hon blivit, =D, såklart fin ändå,

Helen

Åhh lycka♡ vet hur de känns...

Netti Starby

Åh vad roligt för Alexandra och så fina hennes tänder blev! :-D Kramis

Moa

WOW, vilken vacker dotter du har. det blir sån otrolig skillnad när man haft tandreglering. tyvärr tackade jag nej till den när jag var tonåring. men däremot har jag vågat ta tag i det förra året så jag har just nu tandreglering, dock genomskinliga så det syns faktiskt inte så mycket. dock är det fruktansvärt jobbigt att åka till tandläkaren så ofta. och det där tålamodet hehe. din dotter har ett mycket bra tålamod :D

nu har jag flyttat min blogg till en ny bloggportal jag hoppas du fortsätter att följa mig där <3

http://nouw.com/moamedalicia

Dixi Wonderland

Åhh av härligt för henne :D

ullie

åh va skönt det måste va ebbas är ju en hon tar ut var gång hon ska äta ett fasligt hålla reda på denna suck men ja två rå typ me sa de vi får se.
så söt hon e
kramar o fin fredag

Natalia Richardson

Alex är så vacker och lik dig Petra.
Hon verkligen strålar av lycka på dessa kort.
Heja Alex som orkade fem år,jag hade min i två år.

sandra*

Alltså hälsa henne att hon är såååååå vacker och att det blev så bra, vilket VACKERT leeende <3

Svar: Tack snälla söta 💞💞💞hon tackar så mkt 💞💞💞
mammansprinsessor

Ramona

Vilken härlig känsla :) Hoppas ni får njuta av en härlig lördag, kram

Carro

vilken fin dotter du har :)