Life is better in a bikini

 
Resväskorna är färdigpackade.
Bara det sista fixet kvar.
Fransar och bryn är färgade jag ser betydligt trevligare ut idag fick en chock när jag lämnade skönhetsalongen igår.
Men nu struntar vi i det för idag mina vänner ska vi ut och resa till värmen.
 
 
 

Jag hade tänkt skriva en lång novell igår om vart vi ska åka men jag fick inte till tiden att göra det.
 
 
Ni som följer mig på instagram får hänga med och se vart resan går för dig som inte följer heter jag petraolzzon
 
Sommar sommar o sol .........
 
Helen

Ha en superhärlig resa!!

JoJo

åh vad härligt! ha en underbar resa nu! :D

anneli

Åh vad härligt med semester, ha fantastisk resa :)

Eva`s blogg

åh spännande, fick ju läsa kapp här inne :) skall kolla ditt insta kram kram

Jessica Högberg

havet och vinden och doft av kaprifol...
Önskar dej en underbar resa!

Eleonora Adriana ♥

Så härligt!

Heléna

Ja, jag håller mig ju uppdaterad på Insta och tur är väl det så dålig som jag har varit på att uppdatera mig i bloggvärlden :D Hoppas ni har det helt underbart!!! Kramar fina du <3