Mio min Mio


Idag fick jag ett sms från Mio möbler att mattan jag beställde till Engla fanns att hämta ut.
När Björn kom hem så åkte vi och hämtade mattan och passade på att beställa sushi från melanders till middag.
 
 
Så mjuk o go att jag vill lägga mig och sova på den:)
 
 
Älskar detta dockhus det står mestadels och dammar men fint e det:)
 

Engla är supernöjd med sin mjuka härliga matta som hon faktiskt valde helt själv.
 
Nu ska jag se till att läsa på lite om thujor vi ska nämligen plantera ca 20 st  på våran baksida.
Det kommer göra susen.
Vi har hjälps åt (läs Björn) att gräva upp de gamla buskarna. jisses vilket hästjobb.
Så just nu känns det lite naket och tomt kring staketet därute.
 
 
 
 
 
Mirre Sweetwords

SSååå fint dockskåp, samt snygg matta

Svar: Tack snälla;)
mammansprinsessor

Emilia

Åh ja vilket fint dockskåp!

ullie

förstår en lycklig engla så fint rum fin säng fint slott o nu jätte fin matt härlig färg.
ja tack det går framåt men gud så ont när man går utan eller överanstränger som idag =( 1.5 veck till sa han så bäst o lyda o ha dem kramizar

Linda

Så himla fint!

Asylmamma

Åh vilket vackert dockhus! Även om det inte skulle vara för att lekas med skulle jag gärna ha det som en inredningsdetalj 💕

Jenny

åh så fint det dockskåpet är. Jätte fin matta, så fint med rosa

Pauline Hurtig

åååh vad fint!