Söndagsmasken


Då var det dags för söndagsmasken :)
Den går visserligen att använda 2- 3 ggr i veckan.
Men då den innehåller retinol vill jag börja försiktigt.
 
Smidigt och enkelt jag lägger denna efter väl rengjord hud och låter den sitta på under natten.
Masken motverkar synliga tecken på daglig stress.
Den återfuktar ger en jämnare hudton den både mjukgör och lugnar huden samtidigt som den reducerar fina linjer.
 
Andra saker som minskar daglig stress
Djupa andetag , sömn och mycket skratt.
 
Lägger du ansiktsmask under natten?
 
 
 
 
 
Norahsmamman

Gilla Emma s prosukter men nu var det länge sedan jag hade dem.

elisabeth

jag är jättedålig på att använda ansiktsmask.Men borde börja även med det :)
Men jag trodde man la på den en stund och inte under hela natten lixom..hur funkar det egentligen? allt mot stress är välkommet...:) hoppas helgen varit bra,kram

Svar: Bara att smörja in innan du lägger dig svårare än så är det inte :) 349 kronor kostar denna . kramar
mammansprinsessor

Netti Starby

Jag använder så sällan ansiktsmask men märker man någon skillnad med den där? Kramis

Svar: Kan inte uttala mig om denna ännu då jag bara provat den två ggr:) men det har inte blivit till det sämre i alla fall.Jag har rätt så fet hud så egentligen behöver jag inte fuktbomba så mkt men den känns skön tycker jag. kram
mammansprinsessor

Carro

Vilket härligt tips :)

Jenny

aldrig testat emmas produkter men hört de ska vara bra. borde testa

Annika

Det sista tipset du beskrev gillade jag bäst.

Svar: haha ja lite så:)
mammansprinsessor

ullie

den har ja inte prövat
jag vi äter oxå mycket tzatsiki. till grillat det är som ett måste. har lite svårt annars med tillbehör till grillat
stor kram finaste vännen