Miss Alice

Den sötaste barntavlan är nu uppe på Novas vägg.
Jag vann ju ett presentkort på instagram och har länge varit sugen på denna prints med miss Alice från mrs mighetto.
Förra veckan fick jag min posters hemlevererad :)
 
Jag tycker den är så fin och alla motiv har en egen liten saga med sig.
 
Alice i månen är förvisso ensam, men hennes uppgift är den allra viktigaste. Landet i luften är en väl bevarad hemlighet och ska så förbli. När man väl nått hit finns ingen väg tillbaka och Alice ser allt från sin position på månen som aldrig slocknar
 
 
 
 
 
 
 
Önskar dig en härlig helg
kram/P
Eva`s blogg

Åh va söt, god morgon på dig :) vilket super fint flickrum Petra :) love it :) ha en fin lördag stor kram

Mirre - Sweetwords

Oh så fin poster

Netti Starby

Åh vad fint och hennes rum är otroligt fin. Ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

Louise

Jättefint! :D

Sandra

Alltså verkligen hur söt som helst, funderar på att köpa en liknande till min syster dotters rum <3 blev jättefint, kram

Heléna

Tavlan är verkligen jättefin! Nova har så himla fint i sitt rum! Hoppas du har en riktigt fin söndag Petra! Kramar fina du <3