Sommarlov

 
Spmmarlovet har börjat och vad kunde bli bättre än fint väder och bad i poolen denna torsdag.
 
 
 
Så underbart och mysigt att hänga med dessa två 💕
Tonåringen vill helst inte hänga med sin mor i ngn pool 🙈
 
På eftermiddagen precis lagom till jag skulle plocka upp alla buskar vi sågat ner så kom regnet men det finns väl inget dåligt väder bara dåliga kläder så på med gummistövlar o regnjacka och där fyllde jag snabbt fem säckar men Björn insåg att det skulle underlätta att hyra  en vagn och bara slänga ner skiten i.
vi har klippt ner buskarna på baksidan och som jag ångrat mig.
vårat grannhus ser fördjäkligt ut rent ut sagt men å andra sidan så är det en gammal dam på hundra år som hyr ut huset så vi hoppas att det kommer ngn händig person som vill rusta upp hus o trädgård. 
Ja hursomhelst blev det inge bra alls vi kommer att plantera en massa töjor såsmåningom men inte detta år det finns ingen tid till. vi måste prioritera att måla klart huset först !
Har även krypgrunden som tyvärr är blöt igen.
Det är inte bara mysigt med hus det är en jäkla massa fix men vi har själva valt det. 
 
 
Novas diplom hon fick från fröknarna på sin första avslutning 💕
 
Vad händer hos dig ?
Vad gör du i sommar ?
Heléna

Så fina bilder och mysigt med poolhäng! Trist när grannen har vanskött hus och trädgård, men svårt att påverka mer än att plantera en häck som sagt var eller hoppas på en händig hyresgäst. Så fint diplom hon fick :D Jag jobbar bara imorgon också och sedan har jag tagit ledigt en vecka bara för att slappa och unna mig att göra allt sådant som jag prioriterar bort annars i vardagen :D Kramar <3

Sandras- bloggande fyrbarnsmamma

Å sommarlov! Vi har vår skolavslutning idag! Tyvärr regnar det just nu...:/

Sandras - bloggande fyrbarnsmamma

.

Eva`s blogg

Ni har ju ett super duper fint hus med allt man kan önska så du är glad förstår jag :) vädret kan vi inte göra ett smack åt trist nog :( stor kram o fin fredag <3

Jessica Högberg

Men tänk så skönt när det är målat och fixat!!

Mirre Sweetwords

Ohh så härligt

moa

men Åh så himla härliga bilder <3 vad skönt med sommarlov och se till att njuuuta nu. är du också ledig föresten? =) kram finaste Petra.

Liene Svärd

sv: hahaha vad kuul! vi såg att många tittade på oss, vi höll ju på rätt mycket ch länge också :D

Härligt med pool!

Annika

vilka härliga bilder på barnen.

Amanda

Så mysiga bilder<3

Days by Johanna

Härligt med poolhäng, och synd du ångrar dig om buskarna :(

Svar: ja men vi ska plantera nytt o större:) såsmåningom.
mammansprinsessor