Stuvade makaroner och en jumpsuit

 
Hiss eller Diss ?
provade denna jumpsuit i butik för någon vecka sedan och nu skickade jag efter den på nätet så jag kan prova i lugn o ro ☺️
Alltså jag vet i tusan ?
känner mig som pansarMärta i den.
 
vad tycker du ?
ska jag returnera ?
 
jag drar in magen för kung och fosterland 🤣Den känns liksom inte bekväm 
Har fotat mig i alla speglar hemma men ....
 
 
Tycker den är fin men jag passar inte riktigt i den ?
Känner mig naken och stor 🙈
 
Har precis ätit stuvade makaroner och korv till middag (lyxigt värre ) stuvade makaroner har jag aldrig gjort tidigare men så enkelt ☺️
Nu ska tjejerna duschas och göra flätor.
Björn är på mingel med jobbet så det är tjej kväll.
 
 
Eva`s blogg

super fin behåll den :) jag har skickat efter 2 st får se hur dom sitter sen :) mys på i kväll då med töserna kram fina du

Svar: Tackar men vet i tusan, känner mig som en falukorv i den:) kramar o hoppas dina blir bra du får visa sedan.
mammansprinsessor

moa

jag verkligen ä l s k a r denna jumpsuit. den passar dig så himla bra Petra och den ser hur skön ut som helst. tack snälla för din senaste kommentar jag hoppas också alicia får komma till rätt tandläkare snart :/ . önskar dig en fin fortsättning finaste Petra <3

Svar: Tack snälla vad glad jag blir men jag kan inte sitta i den haha får stå helt enkelt ;)ja hoppas det löser sig med en pedagogisk tandläkare för Alicia kramar o god natt
mammansprinsessor

Mirre

Tycker jumpsuiten är fin, samt så gott med stuvade makaroner

Svar: Tack den e fin men jag har fått på mig lite trivselkilon som måste bort:(tror den blir ett fall för retur, kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad tråkigt att du inte känner dig bekväm i jumpsuiten för den är jättefin på dig! <3 Kramis

Svar: Tack snälla, den är fin men jag känner mig som en falukorv:)kramar
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Den var jättefin gumman. Men känner du dig inte fin och bekväm i den.ska du inte behålla den,kram.

Anonym

Jättefin, behåll den! Passar dig! ☺ Ha en trevlig dag! Kram

ullie

Nej du är jätte söt i allt Alltid!! o ja är lite mot massa mönster men tyckte den va jätte fin o fin modell så behåll =)

kramiz fina o ja solen va här en kort sväng sen försvann den igen sååå suck

Annika

Jag tycker du ska behålla den , du passar i den och den ser skön ut.

NICOLE

Mysigt med lite tjejkväll! Och den satt ju som en smäck, jättefin! :)

Amanda

Mums älskar den propuden <3

EVELINA

Haha, pansarMärta XD Nej du ser verkligen inte ut så! :D :D Den ser bra ut på bilderna, särskilt på första och sista, men tycker inte du ska behålla den om du inte känner dej bekväm i den och om den inte heller känns helt bekväm för då blir den lätt ett sånt där plagg som bara hänger i garderoben och aldrig blir använt ... Tycker huvudsaken är hur DU känner dig i den, och röstar för att bara ha kläder som man känner sig urtjusig i :D