Bio och tacos

 
Idag gick vi på bio och såg Disney filmen vaina 
Bland de bästa Disney film jag sett på länge den var så fin 💕Och även spännande och bra film musik.
 
Lunchade på mc Donalds innan filmen
så smidigt nu när man inte behöver köa man beställer sin meny själv på en app och hämtar ut maten i kassan.
 
Engla passade på att shoppa presenter till sin kompis som har kalas nästa v 
 
Nu ska jag laga middag och det blir inget mindre än fredagstacos 👌
 
Mirre - Sweetwords

Ohh mys

ullie

Den filmen va felicia på med en kompis gillade det.

nä vännen ja skulle jobbat helg men har sjukskrivit mej
fin lördag kramar

Freja

Vill se den filmen! :)

Pauline Hurtig

åh vill se den!

Moa

Åh vad mysigt ❤ jag vill se den filmen också 😘

Eva`s blogg

Mysigt o tecknat är ju såå roligt :) ha en fin lördag kram kram

Veronica Möller

Mys! Hoppas ni hade en trevlig kväll! :) Kram! ♡

Netti Starby

Åh vad mysigt ni har haft det! <3 Kramis

Biggeros

Vilken kvalitetstid du har med dina flickor. Fortsätt med det innan det är försent. Jag umgicks väldigt mycket med mina flickor och gör det fortfarande. Nu är det mer sällan imd att jag bor i Spanien =d Kram på dig

Svar: Ja men det är mysigt med kvalitetstid:) man får nog igen det när de blir äldre.kul om de vill hänga med morsan när man e gammal tant.kramar
mammansprinsessor

Agnes

Åh vad mysigt! :) <3

sandra*

Fin tjejerna <3 och gud så mysigt med bio :D kul att filmen var bra <3

Cissi

Visst var det bra <3

Svar: ja superbra film:)
mammansprinsessor

Heléna

Så roligt med bio - har bara hört gott om den filmen :D Fina bilder på dina söta sessor :D Kramar <3