Scones och snökaos


Helgfrukost när den är som bäst.
Inget som jag bakade och dukade fram denna snöiga tisdagmorgon.
Kan ju vara glad om barnen får i sig en tugga på mackan under veckodagarna.
 

Jag har blivit en mjölmissbrukare igen
Mjöl och socker åker ner titt som tätt i magen och det mår jag inge vidare bra av.
Dags att sluta igen då:)
Lättare sagt än gjort.
Känner mig svullen full av vätska och trött.
Mådde mkt bättre innan jul när jag tänkte på vad jag stoppade i min kropp.
Bröd kan man få unna sig till helgen kanske?
Kan ju baka glutenfritt:)
 

Har elektrikern här och det går så där.
Lite knas med elen och så men han kopplar in det som går sedan får han komma tillbaka med förstärkning det finns en del att göra om man säger så:)
Hoppas bara att ledbelysningen blir uppsatt idag.
Vi har tydligen haft strömförande kablar runt huset rena jäkla livsfaran.
Usch nu blir jag stressad måste ut o se hur det går!
 
 
Netti Starby

Det där ser lyxigt ut och självklart ska man få unna sig på helgerna! :-D Kramis

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Gud va gott med scones

jannice

Vad himla gott! Ha en bra dag! =)

trisiaa

mums så gott :D

Biggeros

Hopas att ni får ordning på elen!! Många gånger får man gå över och checka läget. Det var länge sedan jag åt scones. Mums=) Jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig mitt i veckan. På helgerna kan det bli lite utöver. Kram på dig

Mirre - Sweetwords

Oh så gott med scones =D

sandra*

vilka härliga bilder, ser så gott ut! och hoppas allt ordnar sig med elen<3

JUNITJEJ

Så gott med scones!

Elsa

Åhh mumsigt!

Heléna

Så gott det ser ut! Jättehärliga bilder :D Hoppas det ordnade till sig med elen :D Kramar <3

Svar: Tack:) nej med elen gick det inge vidare de kommer tillbaks när de får tid grrr.... kramar
mammansprinsessor