Bokstavskrämer

 
 

Hej
Så omtänksamma bloggläsare jag har:)
Ingen större fara med mig förutom att jag bara var trött och sleten med PMS i söndags.
Har förvisso hänt för mkt negativt omkring mig men nu tänker jag bestämma mig för att strunta i folk som inte kan vara snälla mot mig.
 
Nog om det.
Igår var jag medbjuden av en väninna till en hudvårdkonsult för Mary kay produkter.
Längesedan jag körde Mary Kay och jag tycker deras produkter är bra.
Men just nu kör jag lite andra produkter men jag köpte med mig deras CC- Cream som är vårdande för huden.
 
Det finns så mkt bokstavskrämer nu för tiden:)
Men denna CC-cream innehåller spf 15 vilken är superbra den har antidoxianter som skyddar huden mot yttre påverkan och den återfuktar och gör porerna mindre synliga och minimerar intrycket av rodnader och ojämnheter,Tycker den känns superbra . jag blir lätt glansig av en vanlig Foundation och ser nästan svettig ut och det är inge skoj:) så denna kommer bli min favorit i sminkväskan.
 
Det som är viktigt för mig denna årstid är att det finns solskydd och UVA skydd på produkten.
 

 BB-Cream var den första bokstavskrämen som kom.
Denna köpte jag förra veckan 
Tycker den gifter sig bra med huden
Den har 5 produkter i en och solskydd 20 tycker den ger fin lyser och känns fjäderlätt på huden.
Men inte lika täckande som min CC-cream.
 
 
När jag var på apoteket så hittade jag denna söta handkräm från Therese Lindgren

Jag faller pladask för söta förpackningar och härliga dofter och det bästa av allt den är vegansk.
 
Min mellandotter sa till mig häromdagen  mamma det är inte bra att använda smink.
Vad menar du med det frågade jag?
Då hade hon sett på youtube att det innehåller döda småkryp löss och annat äckligt i smink.
Jag förklarade att det finns smink som är veganskt :)
Det visste hon såklart redan för det har hon sett på youtube :)
Smarta onge.
 
 
 
 
 
 
Mirre - Sweetwords

Jag faller också för söta fina tjejiga tuber, flaskor även vinflaskor osv =D. Samt skönt att höra att det är bra med dig.

Kul att du haka på och kikad ein produkterna

Netti Starby

Åh vilka fina produkter och jag älskar allt rosa! Det är bra att du struntar i dom som är elaka mot dig för dom förtjänar inte dig! <3 Kramis

Svar: Tack älskar rosa:) ja dumt att lägga energi på knäppisar! kramar
mammansprinsessor

Sandra

Vilken tur du skiter i dem som inte är bra för dig, det gör du rätt i, du verkar vara en underbar person, och en underbar mamma! så du gör rätt och skiter i dem!

Och så kul med lite nya tips på krämer, jag har hört talas om mary kay men aldrig köpt =) har hört dem ska vara bra!
Kram <3

EVELINA

Vad bra om det har känts bättre igen! Och helt rätt att inte lyssna på folk som bara tar energi från en, jag bestämde mig också för ett par år sedan att helt enkelt bara umgås med människor som får mig att må bra :) Man har inte hur mycket energi som helst, och då är det onödigt att lägga den på människor som inte bryr sig eller inte förtjänar den, man är värd bättre än så <3

Anita

Helt rätt, lägg energin på bra människor istället för dom som inte kan bete sig!! :D

Emelie Andersson

Bra att det känns bättre och kul med lite produkter :)

elisabeth

ja jisses själv har jag ingen aning om skillnaderna mellan bb och cc och allt vad dem heter men sminkar mig också så sälllan.Men skulle vilja ha nån täckande kräm av nåt slag som gör att alla ojämnheter och skrynklor försvinner haha
härligt att du mår bättre och håller med de övriga usch och fy för alla negativa människor som bara suger energi,bort med dem!! kram på dig <3

Natalia Richardson

Välkommen tillbavks. Till bloggvärlden vännen min,kram

ullie

vilken fin pion finns de nu ? iaffären bara ?
ja har haft mary kay oxå min kusin säkjer så måste ju köpa lite :d
kramiz raring

Svar: Haha nej här växer inga pioner ännu det är ICAs 🌸Kramis
mammansprinsessor

Jenny

Så fina produkter. Jag har nog provat det mesta. Var nyligen också på ett mary kay party, har varit det 2 ggr förut och visst vissa grejer är bra men jag har haft sån otur med säljarna så nu tar jag avstånd från dom. Senast så sa jag att jag inte ville sminka av mig av olika anledningar, känner ju till deras produkter men hon kunde inte ge sig hon stod och tjatade försökte övertala mig men tyckte de räckte med en gång. Jag började nästan gråta. Sen satt hon inför alla som var där ( folk jag inte kände ) och sa att ja du sminkar dig helt fel, du är alldeles för orange osv. Sånt kan ta på en med dålig självkänsla och självförtroende så var rätt knäckt efter det. Så synd ändå var hon en av de större säljarna i Sverige. Jaja skönt inte alla är med om samma som mig iaf :) Hoppas du får en fin dag

eva linah

bra tips!!