Torsdag

 
Alltså vad är det med mig och fina förpackningar 🌟
När jag såg dessa så var jag bara tvungen att köpa med mig dem hem.
doftar gott och är vegansk bara en sån sak ☺️
Är lite sugen på duschcremen och lotionen från samma märke.
 
vilket kanonväder det blev på eftermiddagen.
sol och värme 
Nu är det sommarväder.
 
Nova var så glad hon fick ta med sig kompis hem från skolan idag !
Engla ville stanna kvar för de skulle föra slime på fritids.
Men hon är så stor och duktig så hon går hem själv nu!
Så fort hon kom hem ställde hon sig i duschen det var ju så varmt att gå hem från skolan haha sedan körde hon igång med att även göra slime hemma med skolans recept på fiberhusk vatten karamellfärg.Denna slime feber 😩
 
Nu ska jag lägga huvudet på kudden ,Björn kom precis hem från middag på stan.
 
 
 
Heléna

Så fina förpackningar :D Hoppas innehållet är lika trevligt :D Fina bilder på flickorna <3 Hoppas du får en riktigt fin helg :D Kramar <3

ullie

åhh gud håller dina me på med slime!!!?? Gud detta äckliga ja blir tokig! gud det slutar inte o ska göras nya hela tiden hon har väl typ tio nu

verkligen underbart väder hoppas det kommer flera dagar kramar fina vän o ha en fin fredag

Svar: ja men du denna slime haha kramar
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Men åh så underbart med sommarvärme! :D

Linda

Åh, jag vill också testa hennes produkter!!

Mirre - Sweetwords

Jättesnygga förpackningar verkligen

starsinlife.blogg.se

Så fina!blir oxå lockad av det. Kram