Vårnytt


Hejsan!
Blev visst ett litet blogguppehåll igen men allt är i sin ordning eller så gott det går :)
Vädret är så fint så det finns annat som lockar och tiden räcker inte alltid till även om jag är hemma dygnet runt:)
 
Har shoppat lite vårnyheter nu när våren äntligen är kommen.
 
Blev tok förälskad i dessa blå slip in i mocka från scorett , Tycker det finns så mkt fina vårskor.
Älskar blått till våren/sommaren.
 
 
Tips ta 3 betala för 2 på HM.s  ekologiska kläder.
Denna söta klänning som har söta små glitterränder  vilket inte syns på bilden blev till Nova.
Strumpisar går alltid åt då jag har en tjej som lyckas få potatisar på alla sina tår.) samma med tights de går sönder i knän väldigt fort.
 
 
Vita linnen till sommaren.
 
Mamma jag vill ha en Singoalla blus sa Engla härom dagen :)
Det märks att min tjej börjar bli stor nu och vill vara med och välja kläder:)
kul är det i alla fall.
 
Nu är det middagsdags och i kväll tänkte jag slå mig ner i soffan för att se  premiären fest hos Bindefeld
Ska du se?
 
 
 
Netti Starby

Åh vilka fina köp och speciellt kappan! <3 Kramis

Erica

Skorna var ju underbart fina!:)

Anonym

Åh så mycket fint!<3

Eva`s blogg

Super fint :) min jacka är från kappahl 699kr o 30% rea :) kram

Johanna Utterberg

Men åhh så mycket fint!! :D

Emelie Andersson

Åh så fint :)

Mirre

Ohh så fina inköp, kappan är tokfin, samt så fin singoallatop hon fick, ser fram emot till viss del då Bellis väljer va hon vill ha, får hoppas att man inte har alltför olik smak, hehe

Heléna

Du är inte ensam om att inte hinna med att blogga (prioriterar annat) :D Så fina saker du har köpt! Alltid roligt med lite nytt :D Visst är det underbart med detta solsken och värmen som har kommit! Får hoppas att det håller i sig över helgen :D Kramar <3

ullie

men oj va fint du shoppat nä det tycker ja ibland oxå tänker jaha nu hann ja inte idag heller =) Så e det o får va

HA EN JÄTTE FIN FREDAG VA DU ÄN HITTAR PÅ

Polly Svensson

Massa fint. Hoppas skorna e lika sköna som dom e fina. Ska inte se det ikväll. Kramis