EVY

Jag deltog i en tävling på instagram om att vinna dessa solskyddsprodukter.
Jag som aldriiiiig vinner gjorde ändå ett försök.
Jo men där satt den:)
 
Faktiskt hört en massa bra om dessa solksydd så det ska bli spännande att prova.
Inte så mkt till sol och hetta i vårat land just nu i gråa kalla November.
Men slutet av året åker vi till Vietnam hela familjen.
 
 
Som jag längtar efter värme och sol.
Ska bli riktigt skönt att resa iväg under januari månad.
 
 
Önskar dig en glad torsdag 
Netti Starby

Jag brukar aldrig heller vinna men grattis till vinsten! :-D Kramis

Jenny

så roligr grattis och så passande också perfekt ju

Eva`s blogg

Ja vem hade inte velat åka i väg? hoppas på bilder när ni åker dit :) hur mår du annars? kramen

Jessica Högberg

Perfekt vinst till en perfekt semester! =))

MartinaOlsson

​Hej!
Hoppas att allt är bra med dig :) Jag tänkte bara passa på att tipsa dig om att jag just nu har en pågående tävling i min blogg i samarbete med Personligalmanacka, där du kan vinna ett presentkort hos dom på 329kr! Så är du sugen på egendesignad almanacka eller något annat härligt från deras hemsida så är det bara att klicka på länken nedan och delta! :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/72011/tavling-vinn-ett-presentkort-hos-personligalmanacka/​

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Vad roligt, grattis! :D