Måndag


Måndag ny vecka och nya tag.
Några minusgrader och frost ute men solen skiner så fint.
Jag kände mig lite för personlig i förra inlägget så jag valde att radera bort några rader där.
Men ni som har läst ni har läst:)
 
Egentligen e det inte så konstig jag mår som gör med tanke på allt jag gått igenom, det har inte hänt så överdrivet mkt roligt i mitt liv senaste tiden så det är av den anledning humöret inte är helt på top.
Bara att kämpa vidare och det är bara jag som kan förändra mitt liv jag vet :)
Så att gnälla löser inga problem.
Däremot ska jag bli snällare mot mig själv:)
 
Här är en plats hemma hos oss som ekar tom;) kanske perfekta platsen att sätta sig ner och läsa en bok och dricka en varm kopp te.
 
 
Ska hämta hem tjejerna direkt efter skolan de har så mkt att bära.
Björn kom hem från NY i morse men han kom bara hem en snabbis o duscha och åkte vidare mot jobbet.
Som vi har längtat.
 
ÖNSKAR DIG EN FIN START PÅ VECKAN
 
Veronica

Så mysigt, perfekt läshörna! Va skönt att sambon är hemma igen! Hoppas det känns bättre snart! Kramisar!

Jessica Högberg

Snäll mot sej själv är bra att vara, snälla var det!

Jenny

vilken mysig läshörna. Så skönt att din sambo är hemma igen.Kram

Netti Starby

Det är bra att du lyssnar på dig själv och du får ta hand om dig! <3 Kramis

JUNITJEJ

Vilken mysig plats att läsa böcker på!

Lindsay

Mysigt med en liten läshörna =)

Ha en fin dag och ta hand om dig.
Kram

Svar: Så trist din blogg e borttagen:(
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Man kan inte alltid vara på topp, och bloggen är skön att just ventilera i :) du får gärna skriva av dig till mig om du vill vännen önskar dig en skön kväll super mysig hörna du har där <3 kram

ullie

kunde du verkligen släppa han till jobbet igen ?=)
mår du inte bra vännen ? bli personlig gör inget om du vill o gnälla måste man så det kommer ut . synd ja inte han o läsa

stor kram till dej vackra <3