Hårvård

 
Hej Lördag!
 
Denna natt har jag inte sovit bra alls.... Tyckte jag var duktig som la mig i tid (innan Idol var slut)
Men vaknar upp att det är såååå tyst i huset och inte en lampa är tänd det är totalt bäcksvart
Har alltid trappen tänd.
Låg kvar i sängen och kände paniken växa hjärtat bultade så hårt att jag inte kunde höra annat än mina hjärtslag.
Alltså så många tankar man hinner få iväg, tänk om det är någon som är inne i huset.
 
Tack och lov var det bara ett strömavbrott!
Min stackars granne fick sms mitt i natten:)
Vågade inte ta mig upp ur sängen för att se om fler hade mörkt men tids nog var jag tvungen att kliva upp:)
Tacka mobilen för ficklampan:)
 
Tonåringen var på vift och det gjorde mig ännu mer oroad. Men vi möttes upp i hallen när ljuset precis kom tillbaka:)
Herrejösses i kväll gör vi ett nytt försök att sova en hel natt ;)
 
Fasikens så rädd jag var, fredagen den 13de var det ja...
 
 
Dessa hårprodukter som används nu, tyvärr håller shampo/balsam ta slut måste köpa nytt,Älskar dessa stora pumpflaskor de räcker länge.
Vad har du för favorit produkter till håret?
 
Min hårkvalitet är inte den bästa, ändå använder jag frisörens hårinpackning minst 2-3 ggr i veckan.jag tappar en massa hår så jag vet i tusan vad jag ska göra.
Har nyligen pratat med barnens farmor/farfar i telefon hon är alltid så gullig och ringer mig när Björn e bortrest:)
Nu ska jag börja förbereda middagen snart
Engla har kompis som ska sova över.
 
Tjoohey från mig
 
Anonym

Så otäckt de lät stackare kan riktigt känna paniken du hade där för en stund ❤

Svar: ja det var riktigt otäckt fy:) kramar
mammansprinsessor

Http://jenlen.blogg.se

Va ja som skrev 😀

Http://jenlen.blogg.se

Va ja som skrev 😀

elin

Så fina produkter!<3

ullie

nej men usch gumman det är inte skoj o så typiskt när man e sjulv. du är nog som mej väldigt duktig på att skrämma upp mej själv för inget egentligen . felicia har ärvt mamma inte bra men men
skönt du överlevde vännen <3

Eva`s blogg

Ja usch va hemskt när man blir rädd, jag kan känna som du ibland då maken jobbar natt..jag har tigi schampo & balsam sen har jag uniq innan jag fönar det :) kramis o fin söndag

snie.blogg.se

men usch vad läskigt!

Jennifer

Jätte bra produkter :D

Annelie (ninni)

Hej Petra.
Det är läskigt när det blir ström avbrott mitt i natten.
Testa molliscare.se , brukade tappa tonvis av hår men sen provade jag mollis efter som min frisör hade deras prudukter dom innehåller endast naturliga saker
kram Annelie

Svar: Tack för dina tips:) kram
mammansprinsessor

Annelie%20%28ninni%29

produkter hehe

Jessica Högberg

Men fy vilket jobbigt uppvaknande... håller tummar och tår att du får sova gott inatt <3

elisabeth

gillar maria nilas MEN den sort jag testat hjälper inte mig till 100% tyvärr,så kör ekologiskt och 100% naturligt nu istället....jag tappar också hår och mitt hår är gräsligt...har du kollat hur det står till med brister i kroppen,dina hormoner?? vid ex hypotyreos(låg ämnesomsättning) kan man tappa hår. jag har även börjat med silicea original för hår hud o naglar,inte märkt någon direkt effekt ännu dock. men jag vet att dem som testat är supernöjda med detta hälsokostpreparat,så testa du med vetja!!
såg att du ändrat din blogg lite också :) kram

Svar: Har slingat håret en del så det sliter ju oehört men ska kolla upp hårtabletter:) kan du länka till din andra blogg? jag kommer inte ihåg vad den heter, kramar
mammansprinsessor

elisabeth

sv: här får du länken http://autoimmunnpfmorsa.blogg.se/
kram

Svar: Tack Tack...
mammansprinsessor