Den perfekta presentpåsen och en squishy


När Engla fyllde 10 år så passade jag på att göra en liten rolig 10 års-påse med tillbehör till slime.
 
Väldigt uppskattat :)
 
Perfekt för en slime fantast.
 
 

Slimet är tydligen jätte crynchy och stretchigt enligt Engla
Det går även att poka.
Okej värsta slime ordlistan här:)
 
 
Squishy detta är tydligen det senaste och dessa beställde vi på nätet för de verkar inte ha kommit ut i butik ännu. Alla vet vad det är men det finns inte i butikerna vi frågat.
Om ni frågar mig så är det betydligt bättre än slime:)
Du slipper kladd.
 

Doftar vanilj gör dem också ;)
 
Mjuk och fluffig och påminner lite om en stressboll.
Detta får bli ett litet present tips från mig denna torsdag
Jenny

så roligt, söta va de :)

Så roligt förresten nu får jag ihop det att det är du på instagram :)

Svar: haha ja du har frågat förr:) men jag är ju mörkhårig här på min bloggheader så det är inte så konstigt... kramar
mammansprinsessor

Netti Starby

Åh vad fina och det finns massor av sådana på whis! :-D Kramis

Alice Malmström

Vad fint och kreativt, söta bilder!

Ulrika Webersköld

oj det hade felicia gillat , så söt hon e gumman

men gulliga du <<3

elin

Så roligt!<3

Eva`s blogg

he he jag har sett sådana där :) kul ha nu en fin helg kramis

Heléna

Så fina bilder! Jag älskade också slime när jag var yngre - riktigt skoj :D Hoppas du får en härlig helg fina Petra <3 Kramar <3

Svar: Åh vad kul 💕Kram
mammansprinsessor

Veronica

Vilken toppen-present o bra tips! Har inte sett de söta pandorna innan, det måste vi beställa!! 😀

Christopher

Dom är grymma (Squieshies), barnen älskar dom om jag tycker dom har en viss terapeutisk påverka. Plus att dom luktar så gott! Amazon har väldigt många fina som jag är sugen på:
https://amzn.to/2GOn9E0

Svar: Tack för tips 👌ja barnen älskar dem
mammansprinsessor