Fredag

 
lunchade på vapiano med äldsta dottern denna fredag.
tredje fredagen vi lunchar tillsammans och får som det så fint heter tillsammanstid💕
Jag tycker att jag lyckats få tid med alla barn jag känner sällan dåligt samvete för vi umgås så ofta.
Den jag skulle vilja tillbringa mer tid med  är så fall min sambo Björn.
Vi måste skärpa till oss 💕
 
 
Fredagsfikat köpte vi på  dunkin dounats
 
önskar dig en härlig fredag här inväntar jag att Novas dans är slut sedan blir det tacofredag💕
 
Netti Starby

Vad mysigt och så gott det ser ut. Ha en mysig kväll! <3 Kramis

Natalia Richardson

Trevlig helg vännen,kram.

snie.blogg.se

men åh så gott

My

Mysigt :)

Biggeros

Det är viktigt med kvalitetstid med barnen!! Det har du lyckats bra med. Hoppas att ni vuxna lyckas bättre med att ha kvalitetstid tillsammans// trevlig helg🤗Kram

Elin Bjurek

Gott!!!

cecilia

Å vad mysigt!! :)