Renovering

 
Nu börjar målningen av fasaden lida mot sitt slut.
Nästa vecka kommer hantverkarna och sätter upp sista brädorna mot garaget vi kände att vi inte orkade med allt själva och nu vill vi bli helt färdiga med målning!
 
Som ett helt nytt hus 
 
Vi ska däremot bygga ny altan 🙈Vill ha en liten annan 🤣
 
Inte bara huset som renoveras
Även jag håller på att renovera mig själv haha
sitter med Emla salva över ögonbrynen 
Ska strax iväg och göra mina bryn för första gången ☺️
 
önskar dig en superfin onsdag 💕
 
Sandra

Älskar erat hus, både från utsidan och insidan, verkligen ett dröm hus! <3 så fint!

jannice

Sååå himla fint. Älskar detta hus :) Kram

Netti Starby

Vad kul med renovering Och ni har det så himla fint! <3 Kramis

Emma Fernhagen

Åh så fint!
sv: Det var de verkligen, kram:)

Maria at Inredningsvis

Vilket makalöst snyggt hus :) kan jag bara drömma om som singel haha :)

Grymma mattips idag på bloggen:)

Ha en kanon dag (trots regn)!

LOVE Maria

Natalia Richardson

Så fint det blev,kram

ullie

åh så fint hus ni har o va fin dina ögonbryn va vännen ha en fin torsdag kram

Svar: Tack snälla:)
mammansprinsessor

Jenny

Vilket fint hus ni har, vill också ha ett vitt.
Åhh så spännande, vill också fixa mina bryn. Kostar ju en del så inte gjort det än då de är så mkt annat som kostar men får se om jag vågar mig på det framöver.
Hoppas du blir nöjd! Kram

Hanna

Ni har ett superfint hus! Kul med renovering oxå :) kram

Biggeros

Så fint hus ni har!!
Jag hade behövt att få bukt på mina bryn oxå// kram

Veronica

Verkligen superfint!! Hoppas brynen blev bra, alltid kul att piffa till sig 🙃 Kram V

Jessica Högberg

Härligt med lite blandad renovering=))

Julia Svensson

Kul med renovering!

elisabeth

hihi emla det har jag aldrig ens tänkt på....här genomlider man plock ändå :) men rekomenderar vaxning både för det går fortare och inte gör riktigt lika ont.(säger jag som har riktigt buskiga bryn :P)
Går du hos Ulrika?? kram

Svar: haha här var det inte tal om ngt plock:) här använde vi kniven:) Vem e Ulrika? finns hon i kyrkbyn? kram
mammansprinsessor

Eleonora Adriana ♥

Fint!