Septemberboxen


Nu har den efterlängtade septemberboxen från loddo.se kommit hem till mig :)
 
Det är så fantastiskt roligt att prova nya produkter och känna efter om det är ngt jag i fortsättningen kommer att köpa.
 
Jag kan nu ge dig 10% rabatt på din första beställning av loddoboxen om du uppger rabattkoden po17.
 
 
Månadens loddobox innehåller
 
  • Nutrilett rek.pris 22,90 kr
  • Yelli rek.pris 27 kr
  • Softlan rek.pris 29 kr
  • Elya rek.pris 18 kr
  • Colgate rek.pris 32 kr
  • Colour catcher rek.pris 25 kr
  • Nextory värde: 99 kr
Boxens värde: 353 kr

 

 

Denna soppmix kommer att bli en perfekt lunch.
 
Elya är en ekologisk och naturlig läsk med nästan hälften så mkt socker som traditinell läsk.Passar perfekt för dig som vill ha en mer hälsosam och naturlig dryck med mindre socker.Dessutom är den helt fri från konserveringsmedel.Elya är tillverkad i Skandinavien och finns i de tre fräscha smakerna citron lime, äpple och hallon, traditionellt populära smaker i Sverige.

Glöm inte att uppge koden po17 så får du 10% rabatt på din första beställning av loddoboxen
 Du betalar sedan endast 99 kr varannan månad inklusive frakt och leverans och kan när som helst säga upp din prenumeration. 
Lycka till
 
Netti Starby

Så kul innehåll! :-D Kramis

Alice Lindström

lien rolig box!

ullie

jodå ja har jobbat halva i 2 veck nu kämpar på fast ja harmassa värk var dag o natt tufft är det

Eva`s blogg

ja jag är inte så mkt för boxar oavsett men säkert bra för många :) fina saker i den kramis

Felicia

kul med en sådan box

JUNITJEJ

Jag får också hem loddo-boxen. Ett kul sätt att testa nya produkter.