Välkommen September

 
Hej Fredag!
Var så vansinnigt trött i morse att jag ville sova vidare men bara att kliva ur sängen 6.30.
Även barnen var svåra att få igång men jag lovade att vi skulle ha fredagsmys direkt efter skolan.
Alexandra är ledig varje fredag från gymnasiet så  hon ska få hjälpa mig lite idag.
 
 
 
Jag försöker få ngn slags ordning o reda på mitt skrivbord. Vill ha lite mer mysfaktor så det blir trevligt att sitta här :)
Nya pennor hyllor och förvaring och pärmar måste införskaffas.
Jag har lånat Englas söta små lådor:)

Första september idag.
En riktig kalasmånad
Jag har tre barn som fyller år denna månad:)
Bara att sätta fart och planera.
 
Önskar dig en fin fredag
 
Netti Starby

Vad mysigt med fredagsmys och du får ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

Jessica Högberg

3 födelsedagar, då får du verkligen sätta fart;)

Jenny

så mysigt med massa kalas denna månad. Hoppas du får en fin helg! Kram

elin

Mysigt med fredagsmys!<3

Christin

Vad mysigt du har det! :)

Eva`s blogg

Men vad har du på ditt skrivbord? jobbar du där?? va roligt med kalas till dina tjejer :) kram kram

Svar: Jepp för det mesta:)ja kalas e alltid skoj. kram
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så kul med en massa födelsedagsfiranden! :)

Heléna

Så fina bilder! Hoppas du har en underbar helg :D Kramar <3

Svar: Tack detsamma :) KRAM
mammansprinsessor

Amanda

Så mysigt det lät <3