Paula´s choice skincare


Jag tycker att det är så kul med hudvård
Kul att testa sig fram vilken produkt som passar en bäst.
Jag beställer oftast mina hudvårdsprodukter från skincity ,enkelt snabbt och fraktfritt dessutom kan du göra en gratis hudanalys,så smidigt att sitta hemma och läsa på lite om produkten innan man köper något.
Sedan är det inget hinder att man får så fina paket med en liten överraskning som den söta porslinsdockan som tack för att du handlar.
Denna gång fick jag även med en reflexbag. samt lite produktprover i en necessär.
 
 
 
 
Köpte denna rengöring som passar min feta hud.
En mild rengöring för normal till fet hud.
Passar även känslig hud.
Rengöringen avlägsnar både make up och talg .Jag skulle aldrig köpa en rengöring som inte tar bort make up.
Denna passar
- blandhy
-känslig hud
-normal hud
-rodnad
-rosacea
 
 
 

Jag beställde även en nattmask i samma märke.
Jag är lite förtjust i ansiktsmasker och dessa som man låter verka över natten är så enkla, bara att smeta på och sedan gå lägga sig:)
 
Denna mask passar alla hudtyper  det är en rik och fyllig mask med lystergivande och återfuktande egenskaper.
Förbättrar hudstrukturen och jämnar ut hudtonen.
Den behandlar rynkor och har porsammandragande effekt.
Denna applicerar jag minst en gång i veckan med en generös mängd över hela ansikte inklusive ögonområdet.
 
 
 
 
Önskar dig en fin  torsdagkväll
kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Natalia Richardson

Vilken bra ansiktmask.
Den ska jag prova,tack för tipset.

jannice lindell

Hej, jag håller verkligen med om att det är roligt att testa nya hudvårdprodukter. Jag kör på ett som jag gillar nu, men så kul att testa nytt!! =)

Jenny

alltid som julafton när man får hem nya produkter. hoppas du blir nöjd med dessa.
Nu har jag lagt upp lite nya bilder från resa. Försökt från mobilen men blir så himla fult sen när jag kollar på bloggen från datan.

Hoppas du får en fin fredag o helg. Kram

Eva`s blogg

visst är det kul att testa nya saker, hoppas dom motsvarar dina förväntningar :) och att du får en fin fredag kramen

Mirre

Ohh spännande produkter =D. Notera att jag bytt bloggadress, dock fungerar sweetwords.se fortfarande, kramar

starsinlife.blogg.se

Nattmasken verkar va kanon ju;) kram ha en fin helg

starsinlife.blogg.se

Superbra tips! Är nattkrämerna dyr?

PIllan

Använder samma produkter som du ser jag, gillar verkligen PC! Handlar också på Skin City som har toppenservice :)

Kram P

Biggeros

Roligt att prova på olika produkter och dessutom bli nöjd!! Jag är inte rädd för att prova på!! Tack för tipset/ kram

ullie

roligt att testa nytt ja e så dålig på att använda det bara

Netti Starby

Så kul med nya produkter och ha en fin dag! :-D Kramis

Alice Lindström

Vad roligt med lite nytt!

Eva`s blogg

Hej gumman ...allt bra? hoppas det :) önskar dig en fin lördag kramiz