-12 Grader

 
Vilken underbar lugn o härlig helg vi fick med snö minusgrader och promenader.
Redan en ny vecka.
Denna tid förra måndagen satt vi på flyget på väg hem från Phu Quoc efter två härligt varma veckor.
Våran jetlag börjar snart gå ur kroppen;)
Vi är väldigt kvällströtta men pigga om mornarna.
Nu kliver vi inte upp förrän 06.00(sovmorgon)haha
Vietnam låg 6 timmar före i tid så nu börjar vi anpassa oss till svensk tid.
Det sägs att det tar lika många dar att ställa om sig som dagar man varit borta.
Kan till viss del stämma.
 
 
Helgfrukost kan vara det bästa ;)
Önskar dig en magisk måndag ,Det är så vackert ute nu och jag tror hela landet fått snö nu?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
frukost
Netti Starby

Åh vilken smarrig frukost och ha en fin dag! :-D Kramis

Eva`s blogg

ser att du oxå dricker shot :) såg du mina fina shot glas ? inlägg igår ..jag skall köpa det finns 2 andra oxå alltså drickor :) nu skall jag ut på en pw kram å fin måndag

Svar: Ja jag såg dina fina shots glas ✨👌Kram
mammansprinsessor

Johanna Utterberg

Ser ut som en sååå smarrig helgfrukost! :) Och vad skönt att ni börjar komma in i tidsrytmen nu, det tar sin tid ibland! Kram

Jenny

Såg ut som en god frukost. Skönt ni börjat komma ifrån jetlagen.
Kram och hoppas du har en fin måndag

elisabeth

härligt att dygnsrytmen börjar ordna till sig :) brukar ju va lättare att flytta fram kroppsklockan än tbx,så ni kanske behöver en vecka till hihi
härlig frukost,försöker ni mota bort eventuella inkommande bacc?? shots är bra och har sett att ica säljer färdiga sånna,men du vet väl att du kan göra egen? kan ge dig receptet om du vill i så fall. :) gällande minusgrader så gillar jag det inte även fast det kan va magiskt ute nu med all snö..måste vara kontraster att åka från +30 till -12,men här har vi haft som max -19 då var det kallt brrrr....kramiz