Orust

 
Tjohej !
 
Inte lika varmt idag men kvavt var det allt.
jag och tjejerna tog oss till badet men de var inte så intresserad av att bada idag 
skulle vilja hitta en roligare badplats .
 
vi lunchade på den snordyra pizzerian och tid tog det oxå att beställa och personalen gjorde fel efter fel så dit går jag inte tillbaka mer.
Björn var hemma med hunden det var hundförbud på stranden !
Det positiva var väl att jag fortfarande är mätt :)
 
våran lille knähund 
 
Nu ska jag googla fram en trevlig badplats för jag tänker inte tillbringa tiden i sommarstugan då klättrar jag sönder väggarna !
 
Kram  i värmen 
 
Heléna

Så fina bilder på er :) Tråkigt när det blir fel efter fel när man beställer mat ute - Calle och jag råkade ut för några sådana missöden när vi hade vår semester också tyvärr... man lär sig vart man inte ska gå nästa gång helt enkelt. Hoppas ni får en riktigt fin fortsättning på er semester :D Stor kram vännen <3