Sköna söndag

 
Godmorgon söndag ! 
Innan klockan var 07.00 var vi i farten igen .
Gladaste hunden i farten 🐶
 
Engla var duktig och gjorde äggröra till frukost så gott 💕
 
Någon som såg stjärnornas stjärna igår på kanal 4 ? Alltså vilket skämt ,visserligen känt att lördagar sänder bara skit på tv men detta var verkligen det dåligaste jag sett på länge varför inte sända Robinson istället På lördagen ?
jaja smaken e som baken.
 
Sitter just nu med elemis ansiktsmask och Maria nilas hårinpackning som jag tycker är bästa märket för håret.
shampo/balsamet tillhör Inte min favorit men snart slut så jag köpa nytt ☺️Får extremt fett hår av detta shampoo.
 
Ansiktstvätt serum dagcreme allt från skincity 
 
Min favorit när det kommer till body lotion är denna från biotherm
Deon köper jag  i 3-pack så jag kan dela med mig till Alexandra 💦
 
Nu in i dusch sedan läxor och dubbla kalas för ett av barnen .Det är både bowling kalas och laserdome i eftermiddag 
 
vad händer hos dig ?
☀️
 
 
Eva`s blogg

Ja du vi skall lämna bonus sonen på sturup, sen inte så mkt mer denna söndag nej jag ser inte det såg lite sen hej då inget för mig ....finalen i farmen i kväll skall vi se :) glöm inte vara med i utlottningen på bloggen ;) kram å fin dag vännen <3

Sussi

Maria Nilas håinpackning har precis tagit slut här hemma. Måste köpa på mig en ny. Den är verkligen jättebra :)

elin

Åh älskar sådana söndagar!<3

MADDISENJ.SE

Här tar vi det lugnt efter en natt med dålig sömn. Promenad i solen och lite plock hemma.

Netti Starby

Jag älskar också hårprodukter från Maria Nila och ha en fin dag! :-D Kramis

Emelie Andersson

Åh vad roligt med kalas :) ha en underbar söndag!

Jonna

Men så roligt med kalas <3

Mirre

Aå roligt med kalas och tack för produkttips

ullie

alltså ja fattade att det skulle bli fjasko . så vi kollade inte så mycket

Miss Jennifer

Igår var det en lugn dag där jag njöt av solen :D

Eva`s blogg

kikar in & önskar dig en fin måndag kramen

Alice Lindström

Vad härligt med ansiktsmask!

Jonna

Så roligt med kalas <3