Skjutdörrar till snedtak

Tonåringens garderob som står precis utanför hennes dörr :)
 
Jag passade på att rensa min och Björns garderob förra v.
Alltså sååå mycket kläder som jag rensade bort som fick gå till välgörenhet.
Nu känns det rent o fräscht igen och man ser vad man har på galgen :)
En sån där sak som e skittråkig att göra men skönt när det e klart.
 
Vi har likadana garderober med skjutdörrar i hall sovrum barnrum och uppe i allrummet här som är tonårsdotterns.
Det är inte alltid lätt att hitta smarta lösningar till snedtak. Dessa med skjutdörrar som vi byggde själva är vi så nöjda med.Det blev en bra lösning sen skadar det inte att garderoben smälter in och är snygg.
 
Tonåringens garderob som rymmer massor av kläder och även lite förvaring längre in.
 
 
 
 
 
 
 
Jenny

ser jätte smart och smidigt ut. fint med snetak . Hoppas du har en fin solig dag. Kram

ullie

det är jätte fint ni har det så fint alltid

tack för dina lyckönskningar o kramar

Veronica

Smart o snyggt 😍 kram!

Anonym

Hej!
Jättefin garderob!
Vi ska bygga en sån också, men jag är nyfiken på hur inredningen ser ut i garderoben? Jag hittar ingen bra lösning nämligen.

Mvh
Linda

Svar: Tack snälla:) vi har bara satt in trådbackar och en lång stång för att hänga typ klänningar och blusar på. Har ganska gott om utrymme så det finns även förvaring bakom klädstång.Hoppas du blev klokare av mitt svar ☺️Kram
mammansprinsessor

Anonym

Ja det blev jag absolut! Tack för svar. Vi kommer nog kopiera det från er också Hahah. Kram

Svar: så roligt lycka till:) Har du blogg? instagram?skulle vara kul o se om du lägger upp ngn bild sedan.
mammansprinsessor