sammetsblått

 
Har inte sett detta rum på evigheters evigheter:)
Någon har städat och gjort fint på sitt rum i övrigt så brukar det ligga kläder längs hela golv och soffan är mer som en garderob.
Kul att man kan se hur fint det blir ibland:)
 
Som mamma så vill jag inte "rota" och städa i Alexandras rum för det första så är hon 18 år och för det andra har hon kille som har prylar lite varstans därinne :)
så av den anledning ger jag blankt tusan i detta rum.
Däremot så köpte jag den superfina sammets fåtölj förra helgen.
Jag tyckte så synd om henne, jobbiga saker som händer i ens liv och vi hittade hennes kanin livlös ute i buren.
Visste inte hur jag skulle säga det till henne.
Köpte stolen:) och berättade när vi hämtade henne från sitt helg jobb :(
Det är tur vi har vår Harry :)
Tänk så fina dem är djuren, han nosade och kunde inte slita sig från kaninen,stackarn.
Så fort kaninen rymde så sprang han och hämtade honom,såg dock otäckt ut med hund som bet tag i nackskinnet:)
 
Nog om det, blev så fint med stolen och jag kom på att jag hade ett överkast i samma blåa nyans som bara låg o skräpade.
 
 
 
Tycker det blev lite tjusigt och lyxigt med blått och sammet i hennes rum.
Nu vill man bara fixa vidare och göra ännu finare här hemma.
Vi har lite planer på gång igen:)
Men det krävs lite tålamod och planering och pengar såklart.
 
KRAM/P
 
 
 
 
 
 
TONÅRSRUM
Eva`s blogg

Super fint, ja man vill ju inte rota runt så klart det är en känslig ålder :) ha en fin kväll kram fina

Amanda (Swedish Passport)

Alltså åh så fin stolen är! :D

Johanna

Blev jätte fint. Förstår du låter hennes rum vara! :)

Och kul med planer =)

ullie

dessa fina stolar <3 o överkastet oxå lite mörkt för mej men så fint inne hos hennes jätte fint o gullig mamma
åh nej va tråkigt med kaninen ja hade med gråtit floder.

ja det är samma hos ebba hon som va när hon va yngre skulle allt ligga på speciellt ställe nu i tonårs rum dras kläder ut o läggs överallt. fem tallrikar 15 glas .. ja lisan kan bli lång förstår varför du vill slippa städa det är samma hos mej

Matilda Berlin

Men alltså guuuu vad fint!!! <3

Amanda

oj så snyggt och mysigt. där skulle jag trivas! kram :)

Jessica Högberg

Åh, det blev jättefint verkligen!

Mirre

Ohh det är så fint ihop, fint ni har det

ullie

jo tack det gick bra tycker ja men oj va ont i nacken nu men ja man ska ta det lugnt men idag förta ggr lite svårt =)

dianasdrömmar

Superfint blev det, härligt när man kan gå i tonåringarnas rum..kram

jannice

Jättefint rum!

Svar: Tack fina du :)
mammansprinsessor