Torsdag

 
Tänk att det kom en liten solglimt idag.
välbehövligt och genast blev jag piggare 😀
 
varit på dans träning ikväll med Engla
Nova följer alltid med in och tittar och jag passar på att handla mat under tiden.
 
kärleken är ute ikväll igen det är bolagstämma 
så det är jag och tjejerna och Alex pojkvän William och Harry då såklart.
 
 
Dags att få barnen i sina sängar en har somnat på soffan här med mig så vi får se hur jag ska lyckas få ner oss i trappen 🤪
 
KRAM/P
 
 
Blondina

Gud va fin du är 😍 sv; Ja jag blir så rörd så fort jag får något 😍♥️

Netti Starby

Vad skönt att du fick lite sol igår och ha en fin dag! :-D Kramis

Jenny

så himla fin du va i tröjan. Supersnyggt! Hoppas du får en fin fredag o helg Kram

Yasmine

Låter som en härlig torsdag :) Hoppas du fick ner den som hade somnat ;)

enna

Man blir så glad när solen tittar fram! :)

Eva`s blogg

skönt att bara vara hemma o ha det mysigt, är tröjan från hm? super fin kram å skön kväll

Svar: Ja tröjan e från HM superskön,kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

kikar in &' säger hej snygging ha en skön lördag <3 kram kram