Låt skiten brinna

 
Oj vilken helg ,jag är faktiskt glad att den närmar sig sitt slut.
Haft värk from hell i min tumme/handled har inte ens kunnat hålla i en strumpa.
kännt mig helt handikappad :(
Betydligt bättre idag,nu kan jag åtminstone få på mig kläderna:)
Vet inte vad som är orsaken men ngn slags överbelastning måste det vara för det är i min vänstra tumme det värker i,  jag är vänsterhänt.
Kanske iphone tumme.Men handen var snyggt svullen i går oxå,kunde inte ens röra tummen.
 
Bråkat med sambon har jag oxå hunnit med,hotade honom att han skulle städa:)
Gick så där lagom bra.
Har man hund då dammsuger man varje dag enligt mig och jag kunde verkligen inte göra det varken igår eller idag.Så det får väl se ut som det gör.
Rena sahara öken i hallen , grus överallt och tassavtryck.
Herregud vad jobbigt det är att ha ont o se allt som behöver göras,rena terrorn.
Säger lite som Martin stenmarck låt skiten brinna...
Såg ni på mellon igår?
Har ingen direkt favorit men älskar mello:)
 
Alexandra dagen idag, min äldsta dotter har alltså namnsdag, hon jobbar idag så vi har inte namnsdagsfikat ngt ännu och jag är även lite sur på henne ,såklart även hon fick sig en släng av sleven i morse....Jag bad om hjälp i går kväll men det sket sig !
Känner mig lite som en dörrmatta  i skrivandes stund men det ska bli ändrig på.
 
Imorgon är det ny vecka med nya tag och nu ska jag banne mig satsa på att bara ge energi till sådant som jag får tillbaka energi av.
Jag vill inte bli någon bitter o sur tant.
 
Stackars dig som fick läsa mitt  elände men vet du vad det känns redan så mkt bättre:)
 
KRAM
 
 
 
 
Netti Starby

Vad jobbigt att du har så ont och hoppas att det snart går över! <3 Kramis

Eva`s blogg

läser gärna vännen stor kram

ullie

men du vi Måste väl bara va systrar va? =)
fick ett sånt där osnällt utbrot här oom dagen så sen skämdes jag men ja alla stäade typ .. blir så sur det är inte bara ja som bor där även va de tror .. ja kan inte damsuga för min rygg så ber man om hjälp .. suck ja har 5 katter 3 ungar .... ja du vet..

oj oj du har nog överansträngt dej . <3 har du haft voltaren brukar hjälpa lite mot värken o oxå även om det är mindre infektion . ja inte mot mitt kvä men prövat lite annat
hoppas det blir bättre min vän kramar om <3

Yasmine

Man måste få vädra sina känslor ibland! Hoppas det känns bättre idag! Kram

Biggeros

Man har sina dagar ibland. Tråkigt att smutsen växer och man bara snällt se på. Du ska se att smutsen springer inte ifrån dig. Det ligger snällt där och väntar på dig tills du blir bättre. Krya på din tumme// kram

Svar: Haha dagens sanning🤣😝den fick ligga kvar tills idag sedan drog jag igång dammsugaren 🥴kram
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Jag är glad att helgen,är över med. Och att jag sitter upp själv efter olyckan.

Natalia Richardson

Jag är med glad att den är över.
Och att jag kan sitta själv,efter fall olyckan.