Softskin

 samarbete med softskin.
 
Det kom ett fint paket från softskin med ansiktsmask nagelbandsolja fransnäring och en superfin rosa ögonskugga.
 
Fransnäringen från sante ska bli spännande att prova det är en 24 timmars vård för längre och tjockare ögonfransar på bara 4 veckor,hur bra låter inte den?
 
 
Jag får återkomma med vad jag tycker om produkterna när jag har hunnit testa dem längre fram.
Kika gärna in på softskin.se och hitta ekologiska fina produkter du med.
 
 
 
Netti Starby

Kul samarbete och vilka fina produkter :-D Kramis

ullie

har änå hört det ska va bra så det hoppas vi då

ja men såg du lilla snöängeln i inlägget ? så söt

sa till tjejerna idag nu säljer ja snowracern de är aldrig i snön numera ändå
kram

Matilda Berlin

Men åhhh! Älskar softskin! Så himla bra ju =) KRAM fina <3

Eva`s blogg

jag hade oxå samarbete med dem tog serum för fransar som du o ansiktet :) kram

Emma Engström

Är lite sugen på att testa fransnäringen faktiskt, men vad tycker du än så länge? Irriterar det ögon någonting, för är verkligen orolig om det skulle bli något med ögonen. Berätta jättegärna hur du upplever! <3

Svar: Jag har varit dålig på att använda denna:) haft den ngn gång för att testa och inget irreterat då men jag ska köra igång med den varje kväll sedan ,jag kommer återkomma hur jag upplever den :) kram
mammansprinsessor