Måndag

 
Bara att trycka på en knapp så har jag kaffet klart i muggen.
 
Försöker hitta styrkan....
 
Önska det fanns en knapp på mig oxå som kunde stänga av mina känslor och den empati jag känner nu.
 
 
 
 
Heléna

Empati är en styrka, men ibland kan den bli tung när det gäller människor man står nära. Hoppas du får en fin fortsättning på dagen fina du <3 Kramar

Svar: jo man ska väl vara glad som kan känna empati..kram
mammansprinsessor

Angelica Wåhlin

Kram <3

http://siliiins.blogg.se

Hoppas du fått en bra start på veckan, ny vecka... Nya tag! Kram

Amanda

Kram på dig!

Eva`s blogg

Vad är det hjärtat? skriv gärna till mig om du vill jag finns här för dig <3 fin kaffemaskin stor kram <3

Netti Starby

Låter inte bra och sänder dig många styrkekramar <3

ullie

något särskilt vännen?
ja du verkar va som mej känslig o ha svårt o stänga av o såär

hoppa det lättar som tynger dej kramar om

Svar: Ja detta går inte att stänga av ,kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

bamse kram <3

Svar: Tack fina
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Älskar min kaffebryggade med.
Så lätt att få en god kopp kaffe snabbt.