Happy🎃Halloween 🎃

 
 
Nova pĂ„ Buttericks idag đŸ‘»
 
Hej vÀnner 
Vaknade före tuppen denna Söndag, sov uselt och vaknade nÀr Alex kom hem kring 05 snÄret.
 
Tog med mig Engla och Nova till TÀby c för att hitta lite lÀskiga prylar till middagen med vÀnnerna.
 
Denna kassa skÄl gav jag 300 kr för och skiten funkar knappt.
 
Tacos 🌼 till detta gĂ€ng 
Engla valde kyckling o potatis i ugn med sin vÀn 
Dessa underbara tjejer har hĂ„llit i hop sedan dagis och gĂ„r i samma klass och lika goda vĂ€nner har de varit under alla dessa Ă„r ❀
 
stackars Harry 😂  han fick vara med pĂ„ ett hörn han med .
 
 
Nu Ă€r jag ganska klar med halloween đŸ‘» sĂ„ nu ryker allt ner i lĂ„dorna, grĂ€sligt fult Ă€r det oxĂ„.
 
Nu Ă€r det sleepover pĂ„ övergĂ„ngen med 5 glada tjejer som har fĂ„tt pumpa korgarna överfulla med godis 🍭 och dörrknackningarna hĂ€r har varit i rekord , tror folk tog igen frĂ„n förra Ă„ret dĂ„ allt blev instĂ€llt.
 
Netti Starby

SÄ fina alla var och sÄ mysigt ni hade det. SÄ söt Harry var med diademet. Kramis <3

Eva`s blogg

ha ha ja jag fattar inte hur alla kids kan gilla detta aldrig varit nÄgot för mig men fint hade dina det :) kram

Znogge

HÀrliga bilder och skönt att tjejerna var nöjda. Kul att Harry fick hÀnga med pÄ ett hörn han med.

Kram

Ajli MĂŒller

Men vad roligt de verkar ha haft det! Vi fick inte en enda dörrknackare, men det var nog tur, i och med att jag inte anses smittfri förrÀn i morgon, hehe. Vore ett elakt bus att ge nÄgon covid istÀllet för godis XD Jag mÄr bÀttre idag. Men blev himla himla himla sugen pÄ tacos av dina bilder :)