Måndag ☔️

Vaknade vi åtta tiden i morse då min bror lämnade hemmet för att åka till andra sidan stan och fixa med det sista från lgh 
Jag klev upp och gjorde frukost till brors sambo och hennes son Julian.
 
Tonåringarna kom ner lite senare och Björn slår väl alla rekord i att sova.Han tog morognrundan med Harry sen hem o vila 😜
 
Nu har broder Niklas gjort alla sina ärenden klart här i Sthlm så just nu rullar bil och släp mot Skövde igen.
Tackar för denna gång.
 
Inatt får jag återgå till min egna säng och det ska bli skönt för bäddsoffan som står uppe på vårat kontor är lite väl stum och stel.
 
Så nu har  jag kört alla sängkläder i tvättmaskinen under dagen och det är precis renbäddat och klart ✅ 
så det ska bli extra skönt att krypa ner bland nya rena lakanen.
 
Passade på att knacka på hos Hugo mitt lilla barnbarn som jag inte träffat på ett tag när jag ändå gick förbi med Harry 
Hugo har varit i Norge på husbilsemester så det var kul att säga hej 🙌
❤️
 
Regnat har det gjort i princip hela dagen och det har mullrar på en del☔️
 
Gårdagens trevliga middag blev efter Julles val spagetti och köttfärssås och den gick hem hos oss alla med bravur 
Nova var hos kompis och blev bjuden på mat och Kom hem senare unde kvällen det är full fart med vänner varje dag.
slagit sig har hon även gjort på nya cykeln hon slog upp hela knät och armen men tur det gick så pass bra ändå för cykeln såg inte hel och fräsch ut och vi har precis hämtat hem den.
 
Kvällens planer blir inte för många 
middag sen en lugn kväll för min del får jag hoppas på.
 
I morgonkväll  ska jag och tjejerna iväg på bio och det var inte igår om man säger så ,jag har inte varit på bio långt före pandemin.
så det var ett tag sedan☺️
 
 
 
Netti Starby

Vad mysigt att dom var på besök hos er och så roligt att ni ska på bio. Var jätte längesedan jag också var på bio. Kramis <3

Svar: Ja det verkar som många inte gått på bio på ett tag, med detta väder blir det extra mysigt kram
Petra Olsson

Amanda (Swedish Passport)

Åh så mysigt med bio, hoppas ni får en härlig kväll! :) Och alltså bilden på Hugo i Norge - dööööör så söt!

Svar: Visst är bilden på Hugo fin 🤩
Petra Olsson

znogge

Ni verkar ha haft bra dagar med nära och kära!
På bio har jag inte varit sedan före pandemin. Hoppas på något besök i höst för på sommaren går jag aldrig på bio.
Hugo är ju bara så fin och stor har lillkillen blivit <3

Kram och god kväll!

Svar: Kände att det ändå ska spöregna en vecka så då passade ett bio besök bra 👍 kram
Petra Olsson

Heléna

Så fin bild på Hugo! Förstår att du har saknat honom och passade på att titta in och hälsa på honom när du ändå gick förbi. Härligt att krypa ner i din egen säng i natt förstår jag och extra härligt med nytvättade sängkläder! Pasta och köttfärssås är det inte många som tackar nej till! Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen! Kramar 🥰💖

Ditte

Trevligt med besök men jag förstår att du uppskattar att få tillbaka din säng igen.
Jättefin bild på Hugo här i Norge och förstår att du gärna tittade in där för att säga hej.
Trevligt med bio! Och visst är det en helt annan upplevelse att se film på bio än hemma.
Förstår att det blev en trevlig kväll.
Kram

Svar: Ja man sover bäst i sin egna 🥰visst är det en fin bild från Norge 🇳🇴 och bio är aldrig fel kram
Petra Olsson

Eva`s blogg

Härligt med dina tjejer och ja med kidsen kan man se den men inte som du själv nämner :) här är varmt o sol idag så mankan ej klaga kram vännen

Svar: Fusk här spöregnar det 😂ja men den var helt ok 🥰kram
Petra Olsson