Milkshake 💜

En Torsdag med snöblandat regn och 3 grader varmt 
Hej đŸ‘‹đŸ» mössan och vantarna pĂ„.
Behöver man sÀga att det Àr deppvÀder eller ?
 
Jag tÀnkte i alla fall se fram emot mina hÄrprodukter den dagen solen och vÀrmen behagar att komma fram.
NÀr jag slingade mig hos frisören i pÄskas fick jag en fin gÄva 
HÄrvÄrdsprodukter med SPF 
🧮 
 

Ska bli spÀnnande att prova dessa och perfekt att slÀnga i hÄret efter ett dopp i poolen nÀr Solens strÄlar torkar hÄret 

Köpte pĂ„ mig silvershampoo och balsam eftersom hĂ„ret kommer att gulna lite efter slingor och det Ă€r sĂ„ trist och fult med gult hĂ„r efter man slingat sĂ„ nu Ă€r jag förberedd för det oxĂ„ 🌾
Milkshake bara namnet lÄter sÄ gott pÄ ett shampo 
Rituals nya limitied edition i körsbĂ€rsdoft Ă€r vi helt besatt av jag och Engla 💜Body lotionen Ă€r snart slut sĂ„ dags att köpa ny och duschskummet Ă€r vi snart inne pĂ„ tredje flaskan 💜
En produkt som Ă„terkommer i duschhyllan hos oss 💜
Även dessa produkter frĂ„n Bobbys har Vi anvĂ€nt bra lĂ€nge och Ă„terkommer till sĂ„ fort de tar slut ,brukar passa pĂ„ att bestĂ€lla sĂ„ fort en rabattkod dyker upp och det gör det ofta pĂ„ hans produkter.
jag lÄter alltid hÄrinpackningen sitta i minst en timme innan jag sköljer ut och avslutar med balsam.

Jag har lĂ„tit hĂ„ret vila flera Ă„r men nu var det dags för att ljusa upp hĂ„ret med slingor och jag fick beröm att jag tagit hand om mitt hĂ„r för sist mĂ„dde det bra enligt frisören men med rĂ€tt produkter och inpackning och klippning đŸ’‡â€â™€ïž lite oftare sĂ„ mĂ„r hĂ„ret bĂ€ttre nu.
Drömmen har alltid varit sÄ dÀr hollywood lockigt och lÄngt men den hÄr kvalitet har jag dÄ inte.DÀremot mina döttrar fick den gÄvan.
 
 
Har du ngn hÄrprodukt du Äterkommer till ?
 
 
Popprinsessan

Blev vÀldigt nyfiken pÄ den "nya" doften frÄn Rituals, sÄ mÄste nog kika in dÀr snart!
Köpte schampo och balsan av Bobbys, men just de jag köpte gillade jag inte riktigt doften pÄ. FÄr kanske prova nÄgot annat.
Nu vill jag verkligen ha lite vÀrme sÄ att hÄret kanske inte kommer att vara sÄ dÀr frissligt som det Àr i denna kylan!

Popprinsessan

Blev vÀldigt nyfiken pÄ den "nya" doften frÄn Rituals, sÄ mÄste nog kika in dÀr snart!
Köpte schampo och balsan av Bobbys, men just de jag köpte gillade jag inte riktigt doften pÄ. FÄr kanske prova nÄgot annat.
Nu vill jag verkligen ha lite vÀrme sÄ att hÄret kanske inte kommer att vara sÄ dÀr frissligt som det Àr i denna kylan!

Pauline Hurtig

Vad roligt att testa! :D

znogge

DÄ Àr du och ditt hÄr verkligen redo för lÄnga och sköna dopp i poolen. Det gÀller bara att vÀrmen hittar hit igen... I dag hade vi förvisso hela 9 grader sÄ det var skönt!
Rituals nya doft kan jag tÀnka mig att testa för jag gillar deras produkter.

Kram och god kvÀll!

Netti Starby

Vad roligt att du har fÄtt testa nya hÄrprodukter och perfekt med solskyddsfaktor till sommaren. SÄ himla fint hÄr! Kramis <3

Mirre

SÄfin dublev i hÄret. Du passar i den lÀngden. Jag fÀrgade till ngn mer görgbi blindt som Àr lik mitt ljusaste jag, men ÀndÄ inte lika blond. Det för att lÄta det vila.

Mirre

SÄfin dublev i hÄret. Du passar i den lÀngden. Jag fÀrgade till ngn mer fÀrg i blondt som Àr lik mitt ljusaste jag, men ÀndÄ inte lika blond. Det för att lÄta det vila.

Mirre

SÄfin dublev i hÄret. Du passar i den lÀngden. Jag fÀrgade till ngn mer fÀrg i blondt som Àr lik mitt ljusaste jag, men ÀndÄ inte lika blond. Det för att lÄta det vila.

Mirre

SÄfin dublev i hÄret. Du passar i den lÀngden. Jag fÀrgade till ngn mer fÀrg i blondt som Àr lik mitt ljusaste jag, men ÀndÄ inte lika blond. Det för att lÄta det vila.

Mirre

SÄfin dublev i hÄret. Du passar i den lÀngden. Jag fÀrgade till ngn mer fÀrg i blondt som Àr lik mitt ljusaste jag, men ÀndÄ inte lika blond. Det för att lÄta det vila.

Ann

Men Äh, jag mÄste genast gÄ in och bestÀlla nya frÄn Rituals!

Svar: Du kommer inte Ă„ngra dig 💜
Petra Olsson

Ditte

Bobbys Àr inte mina favoriter. Betalar gÀrna för bra varor men jag och en vÀn testade under ett par veckor olika hÄrvÄrdsprodukter utan att veta vad vi testade. Hade fyllt pÄ neutrala smÄ plastflaskor. Men bÄde hon och jag fastnade för Rituals. Bobbys kom inte alls högt pÄ listan. Men Schwartzkopf var helt ok. SÄ det fÄr bli fortsatt Rituals.
Silvershampo gillar jag ocksÄ men har inte hittat det hos Rituals.
Tack för dina tips.
Kram

Svar: Ok jag tycker Bobbys Ă€r ok för mig och Ă€nnu bĂ€ttre för Nova som har haft klĂ„da i hĂ„rbotten men kul att ni testade och kom fram till det som var bĂ€st för er ,kram o fin dag hĂ€r börjar jag se solen ☀☀
Petra Olsson

Hannas krypin

Älskar Rituals produkter. Men min favorit Ă€r den vita flaskan med duschmousse. :-)

Svar: Finns sĂ„ mĂ„nga favoriter dĂ€rifrĂ„n tycker jag men lila och gula serien fastnar jag för nu 💜kram
Petra Olsson

Natalia Richardson

Du har jÀttefint hÄr

Svar: Tack snÀlla
Petra Olsson