Långfredag

Långfredag och idag hade jag tid för klippning och slingor 
Det var inte igår jag slingade håret precis utsn det är nog snart två år sedan så inte en dag för tidigt 😮
Jag blev så nöjd efter och det var längesen jag kände mig så fräsch i håret,håret gör sån skillnad och det blev riktigt vårfräscht.
 
Nova är på benen men har en hosta men hon är  betydligt piggare idag än igår.
 
vi har sett på några avsnitt på Netflix nya serie Ronja rövardotter och ätit massa smågodis.
Efter påsk är det jag som har godisförbud igen!
 
påskfikat har vi gjort oxå 🐣
Blev så vansinnigt sugen på citron 🍋 när vi var och handlade på Ica maxi att denna lemonCurd kaka med maräng fick följa med hem.Tyvärr var botten för hårt för min smak men annars helt ok 
 
Vad har ni gjort denna långfredag ?
 
Amanda (Swedish Passport)

Men så härligt med nyfixat hår! :)

Svar: Ja bästa känslan 🥰
Petra Olsson

Ditte

Alltid skönt att fixa håret. Har sedan länge bokad tid i slutet av april hos min frissa. En bit att åka till Kungsängen men hon är helt suverän och med priser som är mycket lägre än i stan så det blir en fin utflykt.
Skönt att Nova är bättre.
Inte så mycket gjort här på långfredagen. Träffade ena dottern och vi var till mina föräldrars grav på Solna kyrkogård. Sedan en trevlig och god lunch- Började också ordna lite med maten tills i morgon då vi blir 10 stycken här hemma på påsklunch.
Önskar dig fina påskdagar.
Kram

Svar: Ja är man så nöjd med sin frisör kan man åka långt 🌸ok då får ni ha en trevlig påsklunch i morgon 🐣glad påsk
Petra Olsson

znogge

Så skönt att bli vårfin i håret för det piggar alltid upp!
Vi är i Stockholm nu och har äntligen fått träffa lilla E som är så fin <3

Önskar en fin påskdag!

Kram

Netti Starby

Vad härligt att du har slingat håret och känner dig vårfräsch. Så mysigt ni har haft det och jag har också ätit massor av godis. Kramis <3

Sara

Skönt att få fixat håret, jag ska till frisören om några veckor för klipp och sling i utväxten.

Hoppas du har en fin påsk :) kram

Enna

Alltid konstigt hur man känner sig fräschare efter frisörbesök jämfört med en vanligt tvättning hemma..hahaha. Kul att du blev nöjd!