Påskafton


GLAD PÅSK
 
Påskharen kom på besök i morse han överlämnade en skattjakt åt barnen.
Jättespännande tyckte Nova;)
 
Även Björn fick gå skattjakt för att hitta sitt ägg:) Detta fick han av påskharen.
Väldigt snäll påskhare måste jag tillägga :)
 

Lite av varje i tjejernas ägg :)
 

Önskar dig en Glad Påsk.
 
Här hemma händer inte så stora planer vi ska tillaga kalkon halva dagen.
Men först ska vi till Vaxholm så bäst att skynda oss.
 
 
 
NICOLE

Så mysigt med påsk :) Hoppas ni får det bra!

Netti Starby

Vad mysigt ni har det och ha en fortsatt mysig påsk! <3 Kramis

Gabriella

Fina bilder!!

Mirre

Så mysigt ni har det, och så fint ni har det =D

Emilia

Hoppas du fick en mysig påsk! Det är alltid lika roligt med påskägg haha!:D

ullie

så fina ägg ja de har det roligt tur den hittade till oss oxå haha
fin fortsättning på påsken rara du kramar

Eva`s blogg

Trevligt med ägg letande :) fina saker blir nästa år mindre godis o saker i stället här har det frossats i godis usch magen mår inte alls bra idag he he kram

Svar: Åh samma här gud vad jag äter:) kramar
mammansprinsessor

Julia Svensson

Fina bilder!

Moa Kandelin

Mums vad gott :)

Hanna Andersson

Glad Påsk! Trots att jag är 22 och alltså vuxen fick jag oxå påskägg av mina föräldrar igår. Vissa saker blir man nog aldrig för gammal för! ;) kram